Nog maar een bericht plaatsen, want ik raak maar niet uitgedacht.
Wat vind ik het een schande dat op een condoleance register, verschrikkelijke berichten wordt achtergelaten.Wat erg voor de nabestaande, ik hoop dat Theo van Gogh zijn zoontje nooit dit zal lezen, dat het normaal bevonden wordt dat iemand als een dier is afgeslacht.
Den Haag moet eens gaan beseffen, dat inderdaad door helaas Theo zijn dood er weer een discussie oplaait.Maar dat er al eigenlijk irritaties al langer bestaan.Laat ik het maar persoonlijk houden bij mij.Ik woon in een wijk waar weinig “blank” te vinden is.Op zich heb ik er geen problemen mee, maar wel met degene die de zaak verzieken.Die mensen op klaar lichte dag beroven, in elkaar slaan, en dan s avonds op de knieen in de moskee zitten.En kom niet aan met dat is niet zo , of generaliseer niet zo want dit maak ik echt in mijn wijk mee.Nederlandse kinderen die gewoon buiten spelen, en ach een kind maakt wel eens ruzie.Okay 1 nederlands kind heeft ruzie met een alloctoon, de hele familie komt te hulp.Nooit 1 tegen 1.Of je medicijnen halen in een apotheek.Marokaanse client, krijgt de bijsluiter uitgelegd in het marokaans.Ik moet naar de enigste nederlandse apother vragen die in deze apotheek werkt, de rest is allochtoon, om uitleg vragen omdat ik de apothekers met hun gebrekkig nederlands niet versta.Of dat de politie niet op een nood oproep reageerd omdat er maar 1 politieauto vrij is, en die niet alleen de wijk indurven.Kijk dit zijn daadwerkelijke momenten in het leven van een burger, vind men gek, dat je vanzelf een antipathie kweekt, als je door dit alles niet veilig voelt in je wijk???