Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ergenis

• Wil

Nog maar een bericht plaatsen, want ik raak maar niet uitgedacht.

Wat vind ik het een schande dat op een condoleance register, verschrikkelijke berichten wordt achtergelaten.Wat erg voor de nabestaande, ik hoop dat Theo van Gogh zijn zoontje nooit dit zal lezen, dat het normaal bevonden wordt dat iemand als een dier is afgeslacht.

Den Haag moet eens gaan beseffen, dat inderdaad door helaas Theo zijn dood er weer een discussie oplaait.Maar dat er al eigenlijk irritaties al langer bestaan.Laat ik het maar persoonlijk houden bij mij.Ik woon in een wijk waar weinig “blank” te vinden is.Op zich heb ik er geen problemen mee, maar wel met degene die de zaak verzieken.Die mensen op klaar lichte dag beroven, in elkaar slaan, en dan s avonds op de knieen in de moskee zitten.En kom niet aan met dat is niet zo , of generaliseer niet zo want dit maak ik echt in mijn wijk mee.Nederlandse kinderen die gewoon buiten spelen, en ach een kind maakt wel eens ruzie.Okay 1 nederlands kind heeft ruzie met een alloctoon, de hele familie komt te hulp.Nooit 1 tegen 1.Of je medicijnen halen in een apotheek.Marokaanse client, krijgt de bijsluiter uitgelegd in het marokaans.Ik moet naar de enigste nederlandse apother vragen die in deze apotheek werkt, de rest is allochtoon, om uitleg vragen omdat ik de apothekers met hun gebrekkig nederlands niet versta.Of dat de politie niet op een nood oproep reageerd omdat er maar 1 politieauto vrij is, en die niet alleen de wijk indurven.Kijk dit zijn daadwerkelijke momenten in het leven van een burger, vind men gek, dat je vanzelf een antipathie kweekt, als je door dit alles niet veilig voelt in je wijk???

• Son

Wat dacht je van Verzekeringbank in Rotterdam?

Je weet wel SVB Verzekeringbank.

Ga daar maar eens een kijkje nemen, je weet echt niet wat je ziet.

Son

• kappie

Ik begrijp je ergenins heel goed…

ikzelf heb in een overwegend gekleurde wijk gewoond…

ook daar lagen savonds de spuiten in het trappenhuis, en als mijn kind buiten ging spelen moest hij eerst zn arabisch gaan bestuderen…

ik ben niet christelijk (wel als zodaing opgevoed)

ik heb mijn zoon heel bewust naar een christelijke school gedaan omdat daar het percentage medelanders een stuk kleiner is waardoor een klas geen achterstand krijgt…

en nee ik heb geen moeite met buitenlanders…ik vind het leuk…MAAR….ik vind wel dat het gedoseerd moet zijn….

dan de man die gisteravond in gebrekkig nederlands verkondigde dat van gogh een paar tikken voor zn gezicht had moeten hebben…. dus zo sluit je een dialoog?

hij vroeg of nederland heilig was!!! JA nederland is heilig voor mij het is mijn moederland…

hij vond irak heiliger…beste man ik zou zeggen pak je spullen en verhuis naar irak!!!

en wees allemaal even heel reeel…80 % van de bajes is gevuld met medelanders..

wat mij betreft hardere aanpak voor alle criminelen…mensen met een dubbel paspoort …ajuu ga maar terug…

en maak het maar soberder in de gevangenis…

onze bajes klanten hebben het beter dan onze ouderen…onze ouderen mogen blij zijn dat ze na een leven hard werken gewassen worden en rolletje toiletpapier krijgen…

onze gedetineerden krijgen toiletpapier, een tv , een magnetron, een koffiezetter een waterkoker ed op cel.

waar is de balans…zet onze gedetineerden in een bejaardenhuis dat is onder hand meer straf dan de bajes.

en wat de dader betreft……de hoogste straf met alle beperkingen is nog niet hoog genoeg!!!

dit moest ik ff kwijt

• romke van dijk

Tsja bij mij in de wijk wil geen politie alleen komen omdat er te veel blank uitvaagsel woont.

Dus als je nou bedoelt dat je vind dat er strenger tegen uitvaagsel moet worden opgetreden zeg ik prima, keihard, maar plak er niet meteen weer een kleurensticker op.

• catqueen

Dat is wat ik bedoel met positieve discriminatie, we zijn doorgeslagen in de samenleving. Allochtonen kregen en krijgen nog steeds een voorkeursbehandeling: gratis buurthuizen, gratis zwemmen, meer geld voor onderwijs, idd bijsluiters en pamfletten in het arabisch, voorrang in banen en posities (want de allochtonen moeten zoveel procent deel nemen) En als je ze dan vraagt in te burgeren, dus behoorlijk Nederlands te leren spreken en lezen en schrijven. Dan roepen ze: het integratiebeleid deugt niet!!

groetjes Catqueen

• jannie

nou catqueen

we zijn het wel vaak eens, zeg:-)

• guusje

ben het helemaal met je eens ik heb 2 jaar voor me dochter moeten vechten om een dyslexie test er door te krijgen en wat zie ik voor de rest gebeuren op schoool?? jullie snappen het wel hoeveel geld daar voor uit getrokken word en dan moeten wij kalm blijven pffffff ben lang genoeg kalm geweest

• catqueen

Nou ik zou willen, dat we meer mensen met die mening kunnen bereiken, vooral onze nieuwe Nederlanders….

groetjes Catqueen:D

Ps zal mijn profiel eens even aanpassen, zie je ook wie ik ben (nee ik ben niet bang)

• jannie

grappig, catqueen (en een leuke foto). En nee je hoeft niet bang te zijn. Ik kom niet achter je aan. Op geen enkele manier. Mara we hebben dezelde mening over een aantal zaken en dat spreekt me aan. Hoop vele nederlanders zo te bereiken om op vreedzame wijze een halt te roepen en alle ongewenste individuen met alle mogelijke wettelijke manier te stoppen. Iedereen die niet de nederlandse normen en waraden wil accepteren, moet niet in nederland willen wonen.

• catqueen

Daar heb ik geen moment aan gedacht, dat je achter me aan zou komen:D Maar het is opvallend, hoe anoniem mensen hier prikken. Een beetje angst proef ik daar wel uit. Maar goed, dat ze hier mogen zeggen wat ze willen, dat is het voordeel van internet. Zou alleen ook onze nieuwe Nederlanders erbij willen betrekken.

groetjes Catqueen