Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zwarte kousen kerk

• neutraal

Beter lezen. Ik beweer niet dat ik iets tegen die zwarte kousen kerk heb- Ik vraag me af waarom Theo van Gogh dáár niet tegen ageerde en wel tegen de islam.

• dribibu

Theo van Gogh ageerde tegen zo'n beetje alles, ook bv jaren tegen Joden, is hij nog voor aangeklaagd, is lange rechtzaak geweest. Het lijkt alsof je dit niet weet, dus bij deze.

Hans

• Willo

Theo van Gogh heeft tegen van alles en nog wat geageerd, inclusief joden en christenen. Alleen heeft dat geen bedreigingen aan zijn adres opgeleverd. De laatste tijd heeft hij dan ook het meest geageerd tegen de Islam, onder andere omdat die cultuur hem het zwijgen wilde opleggen met in Nederland oneigenlijke methodes, namelijk door middel van dreigen. Theo wilde zich absoluut niet beperkt voelen in zijn vrijheid om zijn mening te geven. Daarin had hij ook helemaal gelijk. Het is natuurlijk belachelijk als je in Nederland bang moet zijn om met je mening om te gaan. Als dat zo is dan is het moment aangebroken dat we afscheid hebben genomen van de Nederlandse cultuur en, door de massale instroom van immigranten, een andere, achterlijkere, cultuur hebben geïmporteerd. Ik zou zeggen, liever niet. Ik vind die Nederlandse cultuur wel prettig.

• catqueen

Kan mij het schelen of iemand zwarte kousen draagt, of een hoofddoek of van mijn part altijd een clownspak vanuit zijn geloof. Maar men moet geen moorden plegen.

Christenen zijn ook lang niet altijd zo netjes geweest en vlak de zionisten niet uit. Alles uit de naam van God, dat zet je toch aan het denken.

groetjes Catqueen

• J Borgers

Zeker zijn er groepen die in de gaten gehouden moeten worden, en dat zijn met name groepen waar Van Gogh een vreeselijk pest aan had, Rechts extremisten en Links extremisten.

• J Borgers

En vegeet ook niet het moorden uit een ideologie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• neutraal

Mening geven oké-graag zelfs. Maar de toon waarop is minstens zo belangrijk.

• Ger

Beste John de Boer … het probleem met Neutraal zit 'em hier in, hij kent degelijk wel het verschil maar hij weigert die te onderkennen. Leest misschien nooit de krant en heeft ook geen TV?

De groeten Ludwieneke

john de boer schreef:

>

> even voor alle duidelijkheid: de zwarte kousen kerk vermoort

> niemand vanuit religieus oogpunt. En dat heeft deze debiel

> wel bij Theo gedaan. Zie je het verschil????

• Bob van Duin

dit is niet helemaal waar wel eens in sliedrecht gewoond daar is mijn zoontje bijna vermoord omdat we moesten oprotten en daar niet hoorde en ja wij zijn verhuisd hebben ons huis moeten verkopen met een verlies 75.000 gulden omdat de politie ons niet kon(wilde )beschermen konden er niets aan doen >????dus zolas je ziet dat is de zwartekousengemeenschap en ja allemaal nederlanders

• SJE

Volgens mij sla je compleet de plank mis. Ik ben zelf lid van de “zwarte kousenkerk” maar dit heeft totaal helemaal niets met (moslim)fundamentalisme te maken. Het lijkt me verstandiger je eerst te verdiepen in ons geloof en geloofsbeleving en woon een kerkdienst bij van ons zou ik zeggen, als je tenminste de moeite en de lef op kunt brengen.

Als je allereerst de 10 geboden erop naleest (die je waarschijnlijk totaal onbekend zijn) en die wij proberen als leidraad in ons leven vast te houden, dan kom je al direct tot de conclusie dat wat wij afgelopen week in ons land meegemaakt hebben, totaal in strijd is met wat daar in vermeld wordt. En wat de kleding betreft, wij laten jullie in jullie waarde, dus dat mag dan andersom ook verwacht worden neem ik aan.