Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

niets veranderen

• elwood

Door wie en waarom Theo is vermoord weten we nu wel, hoewel de “deskundigen” het daar natuurlijk nog lang niet over eens zijn, ze zullen eens durven! Dan lopen ze ineens het zelfde risico, en daar begin je als “deskundige”natuurlijk niet aan!

Maar als we de moord op Pim Fortuijn en Theo van Gogh nu eens vergelijken, zoals door een heleboel mensen wordt gedaan, zal de dood van Theo dan ook zo zinloos blijken?

Wat is er nu, twee jaar na Pim Fortuijn, daadwerkelijk veranderd in de landelijke politiek? GEEN ENE MALLE MOER!

Wat zal er over twee jaar in nederland veranderd door de dood van Theo? Ik ben bang net zo weinig. Misschien dat het nog gevaarlijker is om voor je mening uit te komen. Vanuit extremistisch moslim oogpunt is er dus wel een doel bereikt.

Met dank aan de besluitloze politiek, de muliticulturele samenleving en de flexibele principes van iedereen die zich nederlander noemt.

• marco

Er is niks veranderd en er zal ook niks veranderen zolang we de vinger zoveel mogelijk naar welke groep dan ook wijzen! We hebben met elkaar ervoor gezorgd dat we in een intolerante multiculturele samenleving wonen.Ga maar na waar we met z'n allen op gestemd hebben en welk kabinet er dankzij ons zit.Als je nagaat dat een politicus beveilgd wordt van óns geld, ik geloof dat het € 5000,- per dag per persoon is? Wij zijn als gezin door een mafkees ook serieus met de dood bedreigt, maar ja wij zijn maar “gewone” burgers dus de politie kan niks doen! Als je gisteravond die vrouw op tv zag die al 3 moordaanslagen door haar ex overleefd heeft en die voor haar leven vreest omdat die gek volgend jaar weer vrij komt, denk ik in wat voor idioot land leven we eigenlijk? We hebben in Nederland een véél te soft beleid wat criminaliteit in welke vorm dan ook betreft. Ik denk dat het tijd word om eens goed na te denken wat er allemaal veranderd moet worden en begin bij jezelf! Ik noem me met trots een Nederlander die probeert om er zoveel mogelijk van te maken in de samenleving die we nu hebben. Het is alleen jammer dat een individu weinig kan! En als er dan weer eens iemand voor zijn menig uitkomt zit die ondergedoken of nog erger,,,,wordt de mond gesnoerd. We hebben allemaal last van de economie, behalve de hoge heren. Wij, het “gewone”volk kunnen amper het hoofd boven water houden maar de heer Wilders wordt van ons geld dagelijks bewaakt. Prettig geregeld toch? En breek me de bek niet open over de dure auto's van alle hoge heren en de reisjes, etentjes, hotelbezoeken en weet ik wat nog meer. Het zou niet zo moeten zijn dat hoe meer geleerd, hoe meer geld en hoe meer aanzien…..Aanzien en respect krijg je niet, dat moet je verdienen! En een dure auto is helemaal niet nodig! Het gaat erom dat je van A naar B komt toch? Wij sponseren met z'n allen het dure leven van de hoge heren en het konigshuis. Misschien moeten we met elkaar eens goed naar onszelf en de door ons gemaakte keuzes kijken???!!! En ik blijf erbij dat de dood/moord van wie dan ook om welke reden dan ook door wie dan ook zinloos is……

• thimoty

“samenleving” ik erger me iedere keer, 'k moet het eigenlijk niet doen want het is nietgoed voor je bloeddruk, aan het woord samenleving. wij kennen in nederland in het geheel geen samenleving. er zijn buitenlanders - het woordje allochtoon moet uitgevonden zijn door dezelfde professor die “pannenkoek”bedacht heeft- die al veertig jaar in nederland wonen en nog steeds de taal niet spreken.

en hoe kan je in vredesnaam samenleven als in dit land zo'n honderdzeventig verschillende nationaliteiten wonen (officieel cijfer).