Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

moslims: geen woorden maar daden

• jannie

Als dit maar een rotte appel is en als we niet alle moslims hierop aan moeten kijken,dan heb ik een tip voor de moslims in nederland: Organiseer een demonstratie waarin de moslims masaal deze moord afwijzen. Hiermee laten ze zien dat zij en wij aan een kant staan.

• catqueen

Ja, zei je gisteren al en daar ben ik het mee eens. Een signaal uit die richting zou voor de Nederlanders heel wat betekenen

groetjes Catqueen

• jannie

vandaar dat ik het maar eens herhaalde. Maar geen enkele reactie he? Ook niet van al die moslims die we niet over een kan mogen scheren. Niet 1 reactie

• catqueen

Nee, we worden weer in slaap gesust. Tot het volgende slachtoffer of tot er rellen uitbreken. Over een aantal weken zullen we het wel vergeten zijn, denken ze. Maar zo werkt het niet. Het zaadje is geplant en zal een boom worden. Tegenstellingen zullen alleen maar groter worden, als de moslimgemeenschap nu niet het voortouw zelf in handen neemt.

groetjes Catqueen

• anja

Volgens mij zijn er wel reacties geweest.

De reacties kwamen er in het kort op neer dat het vreemd is dat bij de moord op Pim Fortuyn niemand het vreemd vind dat niet alle groene rakkers in Nederland massaal de straat op gaan en zich excuseren voor de dader.

Op de Dam waren vele moslims te vinden. Ook zullen bij eventuele algemene protest tochten ook veel moslims aanwezig zijn. Zij zijn namelijk net als jij en ik Nederlander.

• jannie

Tuuuuurlijk. Slaap lekker, de regering waakt over u en er is niets aan de hand. (citaat: de nederlandse regering op de vooravond van het binnenvallen van de Duitsers).

• Claudia & Stephan

John net zoals gisteren ben ik het nog steeds met jou eens!!!

Klopt inderdaad van die reacties!! Die je dus niet kreeg met jou onderwerp!!

Daarom moet je dit warm houden.

We moeten er morgen zo weer over beginnen.

Dus kom op moslims kom de straat op ga ook protesteren, deze laffe terroristen zorgen er voor dat wij jullie zo nawijzen!!!

Dat pikken jullie toch ook niet!!!!!

• anoniem

He boy, heb je thuis geen T.V. of zo.

Wie zijn die mensen dan die meelopen in al die demonstraties?

Het waren in ieder geval geen geitenneukers.

Ik heb een tip voor jou; probeer contact op te nemen met Ayaan Hirsi Ali en zeg dat ze haar excuses moet aanbieden aan alle Nederlanders en moslims. Want zij heeft Theo van Gogh gebruikt om haar film te maken.(Als we er vanuit gaan dat de moord een reactie is op de film). Zij als politica wist donders goed dat hij geen bescherming had en kon krijgen, terwijl zij wel goed beschermd wordt. Ik vind dat zij medeverantwoordelijk is.

• Wil

Dat zou denk ik de Nederlanders een opsteker geven als dit inderdaad zou gebeuren.Helaas kunnen wij daar lang op wachtten, want gebeurt niet.Ja de ouderen maar niet de jongeren.Die vinden overigens (wat ik nu merk in mijn wijk) dat moslims beter zijn dat niet moslims.Hoezo eigen dunk…Toen Pim Fortuyn werd vermoord werd er bij ons op het plein vuurwerk afgestoken en vreugde dansjes gemaakt.Als nederlandse durfde ik de vlag de volgde dag niet halfstok te hangen omdat ik bang ben dat mijn ramen eruit gingen.Hoezo 1 gestoorde gek die iets kan doen, in onze wijk leven wij langer onder druk, angst bedreiging van meerdere gekken, en dat zijn geen extrimisten…maar “gewone” moslims.john de boer schreef:

>

> Als dit maar een rotte appel is en als we niet alle moslims

> hierop aan moeten kijken,dan heb ik een tip voor de moslims

> in nederland: Organiseer een demonstratie waarin de moslims

> masaal deze moord afwijzen. Hiermee laten ze zien dat zij en

> wij aan een kant staan.

• Son

Wil mag ik vragen welk deel van Nederland jij woont, lijk mijn wijk wel.

Son