Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

het zijn maar,,,

• jessica

een paar rotte peren, wordt hier steeds geroepen.

Met die gedachte zou ik inderdaad kunnen leven, als niet overal ter wereld aanslagen worden gepleegd door moslims.

Het zijn mij iets “te” veel rotte peren op dit moment..

Lieve mensen, ik heb 2 schatten van kinderen, maar jagen we onze kinderen dalijk een oorlog in?

Of is die inderdaad al begonnen…….

• romke van dijk

Als we (de gemiddelde nederlander/medelander) ons door een paar extremisten gek laten maken en alle logica overboord gooien wel ja.

Het is een groep en die moet streng aangepakt worden, zoals alle groepen die geweld nog steeds als oplossing voor hun problemen zien.

• Jerome

Is wel een beetje simpel over nagedacht. Wat moeten we zeggen over de ruim 100000 burgerslachtertoffers in Irak?

Wie zijn dan de rotte peren?

• Elly

Eén miljoen moslims in Nederland, waarvan 5 % met op zijn minst extreme gedachten. dat betekent dat 950.000 van deze moslims gewone mensen zijn met gewone gezinnen, ook met kleine kindertjes. Ik ken zo's gezinnetje. Deze moeder draagt minirokjes en pumps en zeker geen hoofddoekje. Ze is in Nederland geboren en spreekt beschaafder Nederlands dan de juffrouw van haar kinderen. Ze heeft vier lieve kindertjes en ze is BANG. Bang om gestigmatiseerd te worden zoals door veel mensen op deze site gebeurt. Ook ik ben kwaad om de moord op Theo, hoewel ik vind dat hij in staat was om iemand verbaal te mishandelen. Maar hij lokte wel de discussie uit. Hij zei dingen die wij niet hardop durven zeggen, maar velen onders wel achter gesloten deuren. De 50.000 extreemdenkende moslims mogen van mij allemaal op hun verjaardag… het land uit. Maar laten we nou niet alle schapen over één kam gaan scheren, onder het mom dat we bang zijn voor onze kindertjes, want ik zou op dit moment niet graag een jonge, vredelievende, Marokkaanse moeder met vier kleine kinderen zijn.

• elwood

beste jessica

Het heeft geen zin om een oorlog te beginnen die je in principe al verloren hebt op het moment dat je een mening over oorlog hebt.

• Ger

Lieve Jessica … die is al lang begonnen. Word eens wakker!

(Zie Re: Mag dit alsjeblieft ook gezegd worden? 4-11-2004 09.12

Re: bericht 4-11-2004 11.41 )

jessica schreef:

>

> een paar rotte peren, wordt hier steeds geroepen.

>

> Met die gedachte zou ik inderdaad kunnen leven, als niet

> overal ter wereld aanslagen worden gepleegd door moslims.

> Het zijn mij iets “te” veel rotte peren op dit moment..

>

> Lieve mensen, ik heb 2 schatten van kinderen, maar jagen we

> onze kinderen dalijk een oorlog in?

>

> Of is die inderdaad al begonnen…….