Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Laffe moord op T.van Gogh

• Henk Wouts

De meer als 99% Marokkanen en andere Moslims zijn niet de schuld!

De meer als 150 EXSTREMISTEN MOETEN HET LAND UIT !

De aivd moet tegen IEDERE PRIJS deze aanstaande moordenaars kunnen

oppakken en verwijderen.

De betrokken ministers die niet genoeg hun best hebben gedaan om de extremisten in de gaten te houden moeten AFTREDEN!

De leiding van de PVDA (BOS) zei dat het te duur zou zijn om de aivd dit te kunnen

laten doen moet maar huisman worden!

Met een ietsje meer prioriteiten stellen kan het grote gezwel bestaande uit enkele honderden aanstaande moordenaars opgeruimd worden.

Ik hoop dat de politiek nu eens ophoud met ouwehoeren en enkele krachtige

daden gaat stellen anders merken de betreffende partijen en de waardeloze praters uit de politiek wel welke personen in de politiek wel tot daden bereid en in staat zijn.

Hopende dat ieder in dit land welke Nederland een warm hart toedraagt eindelijk

de leiders krijgt welke Nederland nodig heeft wil ik hierbij de familie van Theo

van Gogh zeer veel sterkte toewensen met het dragen van hun verlies en hopen dat de weldenkende mensen van de politiek er nu eindelijk wat doeltreffends

aan gaan doen.

Henk Wouts

• Jerome

Ben er helemaal mee eens Henk.

Ik denk dat die klote ambtenaren niets doen. Ze kunnen goed ouwehoeren en grapjes maken met een kop koffie erbij. Het zou me niets verbazen dat de meeste het wel goed vinden wat er allemaal gebeurd. Dan kunnen ze weer eens in de schijnwerpers komen. Wij burgers weten vaak niet wat er allemaal afspeelt.

• CJG

De extremisten én hun familie's.. je maakt mij niet wijs dat de ouders etc. niet in de gaten hebben waar hun kinderen mee bezig zijn.. je vangt altijd wel iets op.. heb ook twee zonen en ik heb drommels goed in de gaten als ze ergens mee bezig zijn wat niet in de haak is..Maar zoals gebleken..het is een andere cultuur en blijkbaar kunnen de zonen ongebreidelt hun gang gaan..