Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Even geduld aub

• FR-B!tch

Hallo allemaal,

Bijna elk online condoleanceregister of forum waar mensen hun hart kunnen luchten over de moordaanslag op Theo is ondertussen gesloten wegens racistische uitingen en oproepen tot haat. Wij willen het hier zo lang mogelijk volhouden en daarom moeten wij alle berichten eerst even doornemen voordat ze doorgeplaatst worden. Daarom kan het soms wel enige tijd duren voordat de door jullie geplaatste reacties weer op het prikbord terug zijn te vinden. Ook zijn er soms berichten die onterecht verwijderd worden maar elk uur worden er weer honderden nieuwe berichten geplaatst en we moeten (te) snel beslissen en kunnen niet te lang bij een twijvelgeval stilstaan.

We doen ons best om het zo snel mogelijk te doen maar hebben ook nog onze andere dagelijkse bezigheden. We hopen dat we vanaf morgen alleen nog maar achteraf hoeven te modereren. Maar als iedereen dan direct weer begint te schelden en schreeuwen dan gaat de deur weer op slot.

Houd het netjes, we kunnen hier samen laten zien dat wij wel op een goede manier met elkaar kunnen communiceren. Want het hele probleem draait op een groot gebrek aan communicatie met en begrip voor elkaar. Niet alleen in ons kleine Nederland maar helaas is dat een wereldwijd probleem dat wij alleen zelf kunnen oplossen door een eerste stap te nemen en niet alleen met onze vingers naar anderen te wijzen.

• Excalibur

Ik heb er begrip voor en ik hoop dat we kunnen blijven discussiëren. Want als dat niet meer kan of mag dan houdt alles op.

• Steven

Ik heb geduld.

Het is tamelijk onthutsend te zien wat voor verschrikkelijke haatdragende onzin en smerigheid sommigen in de anonimiteit van het net op discussie- en condoleance-sites durven te uiten.

Theo kon er ook wat van, maar hij deed het openlijk. En meestal sloeg het ook nog wel ergens op.

• catqueen

Ik vind het een compliment waard, hoe de beheerders dit aanpakken, een reuze klus, alles na te lezen. Maar voorlopig zijn we nog steeds in discussie en ik hoop dat we dat de komende dagen kunnen blijven doen en elkanders mening mogen lezen. Ik hoop dat er ook nieuwe Nederlanders zich zullen mengen en er een levendige communicatie zal ontstaan, het is een begin….Hoort elkander aan…

groetjes Catqueen

• floor38

Beste Webmaster,

Als ik kan helpen dan hoor ik het graag. Wil best mijn steentje bijdragen.

• H.Noot

mee eens, maar wel jammer dat het moet, want de vrijheid van meningsuiting staat hier in het gedrang

De heer van Gogh deed het wel openlijk maar was soms zeer kwetsend in zijn uitspraken en had geen respect voor zijn medemensen. Dus niet verwonderlijk dat dit reacties uitlokt van mensen die ook geen normen en waarden kennen, want de heer van Gogh had door zijn bekendheid wel degenlijk een voorbeeld functie. waar veel mensen zich in kunnen vinden. De heer van Gogh vond namelijk juist dat je alles moest zeggen.

• Sjakkeltje

Hier sluit ik me bij aan!

• FR-B!tch

Hallo Floor38,

Bedankt voor je aanbod!, we zullen zien hoe het morgen loopt. Indien nodig dan nemen we contact op.

Welterusten!

• lizzy

jammer dat we hier nou ook al niet meer mogen zeggen wat we vinden we worden allemaal mond dood gemaakt dit is nou nederland iedereen mag maar zeggen over de originele nederlanders wat ze willen maar gaat het andersom dan zijn we nazies jammer

• Frieda47S28

Ik vind dit een leuk forum waar je je mening kan en mag plaatsen zonder anderen te kwetsen of te beledigen . Ik wens de redactie ofwel de webmasters van dit forum sterkte toe bij het werk wat erbij komt kijken voor zo'n forum. Een pluim voor de webmasters waarop dit kan. Ik hoop dat dit forum gehandhaafd blijft.

Groetjes Van Eck,