Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bevat dit bericht kwetsende teksten?Staat hier onder elk bericht.

• neutraal

HAHAHAHA alsof ene meneer Theo van Gogh daar ooit enige boodschap aan had. Laat me toch niet lachen!

• lex

Nee de helft van mijn teksten komen ook niet door,maar ja in de moskee mag alles geroepen worden,zeg je wat over de moslims dan pakken ze je op (gister ook weer 35 man)

Nederland welterusten

(zou dit berichtje erdoor komen?)

• floor38

zeg je wat over “extreme” moslins dan pakken ze je op en terecht!! want Moslims die geloven in hun Allah die moet je respecteren maar als het te extreem wordt? dat moeten ze maar proberen in hun eigen afkomst. Zal dat dan ook lukken?

• lizzy

ach er hoeft maar weinig geezgd te worden hoor dan ben je al een facist maar als er een marokaan in zo een moskee maar alles mag zeggen en hier word alles er afgehaald WE LEVEN AL IN EEN MOSLIM STAAT

• lizzy

mijn teksten komen helemaal niet door ik heb wel 10 gereageerd op iets sta er niet bij terwijl ik alleen maar me mening geef en dat mag niet wanneer moet ik me doekje gaan dragen

• futsie

Mijn teksten komen wel allemaal door en ik hou me niet echt in,over mijn opvattingen wat de is-lam aangaat.Maar ik heb wel alles geregeld voor MIJN crematie,mocht ook ik afgeslacht worden door een of andere Geite…..lex schreef:

>

> Nee de helft van mijn teksten komen ook niet door,maar ja in

> de moskee mag alles geroepen worden,zeg je wat over de

> moslims dan pakken ze je op (gister ook weer 35 man)

>

> Nederland welterusten

>

> (zou dit berichtje erdoor komen?)