Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

jullie zijn pas eng

• Ert

af en toe kijk is weer eens wat er is bijgekomen op dit forum en ik vind jullie eng. zijn jullie nou de mensen bij wie ik in de straat woon en zijn jullie nou die zogenaamde samenleving? bah.

er hoeft maar een “moslim” een moord te plegen en alle moslims deugen niet.

waar was jullie kritiek op Nederlanders toen Pim F. door een Nederlander werd vermoord? lag dat soms aan zijn atheistische opvoeding? waarom hebben jullie toen geen excuses gemaakt namens de Nederlanders?

het is het belang van iedereen dat gevaarlijke extremisten zoals deze moordenaar, en extremisten die er dezelfde ideeen op na houden hard worden aangepakt.

maar zoals er hier wordt gestigmatiseerd en onschuldige mensen voor ‘Gevaar’ worden uitgemaakt (en dan nog klagen dat het niet in hardere bewoordingen mag) sorry hoor maar de beschaving is hier ver te zoeken.

kunnen we er nog wat van maken in Nederland? niet met dit zootje ongeregeld hier.

ga alsjeblieft emigreren alle islamofoben. er is hier werk aan de winkel en het is al ingewikkeld genoeg zonder Nederlanders die haat lopen aan te wakkeren.

Inge

• lex

Een moslim???????

Een elke week zeker die onderwijzer vergeten ? die mensen in de diamantstraat? die zwerfster die doodgetrapt is? die jongen bij de supermarkt die dood geschopt is enz enz enz enz ne zn

Welterusten en niet janken als jij ermee geconfronteerd wordt

• Ellen

Helemaal mee eens.

• ITV

Ik ben het met je eens.

• Excalibur

Eens Inge.

Helaas komt de moordenaar uit de islamitische hoek en riep hij op tot een heilige oorlog……………………………De islamieten moeten het nu ontgelden. Logisch misschien voor enkelen maar ik keur het af. Stigmatiseren van hele groepen of culturen is te makkelijk.Er is met deze moord veel verloren gegaan..

Het goede lijdt onder het kwade.

Maar er dient wel iets te gebeuren nu!

Aanpakken dat extremisme of het nu uit christelijke joodse of islamitische hoek komt, dat doet er niet toe.

Van mij mogen ze de AIVD uitbreiden met 300 %.

• jason

eh wat moet ik zeggen.je heb gelijk.

goed gesproken.

• Mohammed

Goed verwoordt !

• Ellen

Voor alle duidelijkheid: Ik ben het met Inge eens.

• France nr 1

Inge,

Ik moet zeggen dat je volkomen ongelijk hebt en dat je met je mening best gevaarlijk bent.

Als buitenlander (ik kom uit Frankrijk) durf ik wel te zeggen dat je ideeen leiden tot misverstand waarme je je eigen volk kan verraden.

Jij mag best islamofobe zijn in je eigen land want je mag zeggen wat je wil zonder dat je keel afgesneden wordt. Jij mag ook zeggen dat je islamistisch bent zolang dat je niet onschuldig mensen op een fietspad vermoord.

Wat is er met jullie aan de hand? Moet er nog meer doden vallen om de vijand te gaan bestrijden. Willen jullie geen democratie ? Dat kan…vrijheid van mening.

Ik stel voor dat jullie een oproep doen aan Sadam Hussein om minister president van Nederland te worden. Dat kan makkelijk want terroristen hier krijgen makkelijk de nederlandse nationaliteit.

• Excalibur

Wil je zeggen dat er in Frankrijk geen probleem is met de extremisten dan?? Of bedoel je dat we Frankrijk niet achterna moeten gaan France nr1?