Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

eigen mening

• jason

ik heb nooit problemen met marokkanen gehad. Alleen die extremisten daar moeten ze wat tegen doen, en opsluiten. Dat ze marokkanen zijn wil niet zeggen dat alle marokkanen zo zijn. Zie je wel die marokkanen weer zullen veel mensen zeggen. Mensen zijn mensen, we bloeden allemaal rood toch. Ik begrijp niet waarom we zo moeilijk doen. Waarom moet godsdienst altijd voor problemen zorgen. Theo kwam alleen voor zijn mening uit. Nederland heeft nu eenmaal een multiculturele samenleving en daar moeten we ons naar gedragen. Terroristen en extremisten pak die aan en ga dan niet lopen ouwehoeren over de marokkanen die hebben er niks mee te maken. Nederland is veel te tolerant alles mag wiet hoeren om maar een voorbeeld te geven, pas die @!#$ wetten aan geef hogere straffen voor de mensen die dit doen. We moeten de dingen niet zeggen we moeten het doen. Ga die extremisten niet lopen onderzoeken pak ze op. Pak het probleem op en laat dit niet meer gebeuren.

• Dorry

Die multiculturele samenleving had er nooit mogen komen, in andere landen zijn ze ook niet zo gek als hier. En niks harder straffen, kost teveel, terug naar land van herkomst sturen, maar dat kan niet meer want die willen ze niet meer terug, en dat is dan weer zielig, en dan mogen ze weer blijven, en omdat ze dan weer zielig zijn, krijgen ze een flutstrafje en nog een uitkering toe. Triest!!!!

• Angelique

Ik ben geen racist maar de beste straf voor dit soort daden zou zijn: de nederlandse nationaliteit ontzeggen en terug sturen naar het land van herkomst. Als ze geen respect hebben voor het feit dat je hier je eigen mening mag verkondigen moeten ze gewoon meteen, zonder pardon, uitgezet worden. Dat ze niet kunnen omgaan met die vrijheid is hun probleem en dat moeten ze vooral niet op anderen gaan afreageren en zeker niet op zo'n manier. Het klinkt misschien hard maar gewoon a la minuut de nederlandse nationaliteit ontnemen en onder begeleiding van de politie afvoeren naar het vliegveld en terug sturen. Nederland moet laten zien dat we het niet tolereren dat er zo met vrije meningsuiting omgegaan wordt. Een boete van een bepaald bedrag of een aantal jaren celstraf werkt toch niet. Dus inpakken en wegwezen.

• Angelique

IK ben geen racist maar de beste straf voor dit soort daden zou zijn: de nederlandse nationaliteit ontzeggen en terug sturen naar het land van herkomst. Als ze geen respect hebben voor het feit dat je hier je eigen mening mag verkondigen moeten ze gewoon meteen, zonder pardon, uitgezet worden. Dat ze niet kunnen omgaan met die vrijheid is hun probleem en dat moeten ze vooral niet op anderen gaan afreageren en zeker niet op zo'n manier. Het klinkt misschien hard maar gewoon a la minuut de nederlandse nationaliteit ontnemen en onder begeleiding van de politie afvoeren naar het vliegveld en terug sturen. Nederland moet laten zien dat we het niet tolereren dat er zo met vrije meningsuiting omgegaan wordt. Een boete van een bepaald bedrag of een aantal jaren celstraf werkt toch niet. Dus inpakken en wegwezen.

• Angelique

IK ben geen racist maar de beste straf voor dit soort daden zou zijn: de nederlandse nationaliteit ontzeggen en terug sturen naar het land van herkomst. Als ze geen respect hebben voor het feit dat je hier je eigen mening mag verkondigen moeten ze gewoon meteen, zonder pardon, uitgezet worden. Dat ze niet kunnen omgaan met die vrijheid is hun probleem en dat moeten ze vooral niet op anderen gaan afreageren en zeker niet op zo'n manier. Het klinkt misschien hard maar gewoon a la minuut de nederlandse nationaliteit ontnemen en onder begeleiding van de politie afvoeren naar het vliegveld en terug sturen. Nederland moet laten zien dat we het niet tolereren dat er zo met vrije meningsuiting omgegaan wordt. Een boete van een bepaald bedrag of een aantal jaren celstraf werkt toch niet. Dus inpakken en wegwezen.

• Dorry

Dit klinkt niet hard, het zou normaal zijn. Je moet zelf in hun thuisland een wat uithalen, daar zijn ze pas hard. Hier niet.

• Excalibur

Helaas komen er ook geboren Nederlanders voor met extremistische gedachten zoals VvdG waar sturen we die dan weer heen??

Hadden we Suriname nou toch maar gehouden. In de binnenlanden de bush kunnen ze niet veel aanrichten en uitkeringen krijgen ze daar ook niet. ;-))

Misschien wil Rusland wel een deel van Siberië aan ons verhuren; is dat geen goed plan??

• bollejoep

Helemaal mee eens.Terugsturen die handel.Maar wie betaald dat?Ik heb een broertje dood aan de islam omdat ze denken dat alles mag volgens de koran,tenminste…het ligt eraan hoe je dat boekje bekijkt.Als ik de bijbel precies uitvoer zoals hij staat geschreven,kan ik ook van alles en nogwet uitvoeren,in de naam van het geloof.En dat is nu juist het probleem,ze nemen de koran veel te serieus.Land uitzetten is te duur,het gevang in kost ook handen vol geld.Er is dus maar 1 oplossing en wat die is daar zijn de meeste mensen het met me eens maar we mogen het niet zeggen want dan discrimineer ik of ik zet aan tot moord.marian schreef:

>

> Die multiculturele samenleving had er nooit mogen komen, in

> andere landen zijn ze ook niet zo gek als hier. En niks

> harder straffen, kost teveel, terug naar land van herkomst

> sturen, maar dat kan niet meer want die willen ze niet meer

> terug, en dat is dan weer zielig, en dan mogen ze weer

> blijven, en omdat ze dan weer zielig zijn, krijgen ze een

> flutstrafje en nog een uitkering toe. Triest!!!!