Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Islam

• Frieda47S28

Het is bekend dat de Islam geen vredelievende godsdienst is kijk maar eens naar Israel en de Palestijnen . De Koran zegt dat je je tegenstander moet afleiden door een compromis met haar te sluiten. Als de tegenstander in dit geval Israel dus verzwakt is slaan de aanvallers van Israel toe. De vorige Israelische premier bood bijna alles aan maar zelfs daarmee gingen ze niet akkoord. Wat Israel betreft vind ik dat Israel recht heeft op het veroverde land van 1967. Als je wordt aangevallen dan behoor je je als natie te verdedigen. Bijna de hele wereld eist van Israel een palestijnse staat. Spanje erkent toch ook geen Baskenstaat, Frankrijk idem dito. Nederland en Indonesie erkennen toch ook geen Molukkenstaat. Nederland staat toch ook niet toe dat Friesland een staat wordt. Belgie staat toch ook niet toe dat Wallonie een eigen staat wordt. Turkije staat toch ook niet toe dat er een Koerdenstaat komt. Israel heeft dagelijks met de Jihad is heilige oorlog te maken en pakt dat naar mijn mening goed aan. Israel heeft het recht zich te verdedigen tegen bomaanslagen e.d. en uitwassen in de zgn bezette gebieden. Eerst de Joden (Israelieten) en dan de christenen?

• hakim el giem

Onzin wat je zegt over de Islam, Islam staat voor vrede en niets in de Islam zegt dat je je tegenstanders moet misleiden om ze te verslaan. Ik ben moslim en ik weet het denk ik toch wel iets beter dan jij.

• Excalibur

Eens van Eck.

Er komt nog een tijd dat we een veiligheidshek moeten bouwen om de Randstad…

• Angelique

Dat vind ik wel heel erg over één kam geschoren. Ik heb vaak genoeg gehoord dat de Islam juist vredelievende bedoelingen heeft. Er zijn gewoon rotte peren die de boel verzieken. Ik denk (zoals al vaker is gezegd) dat we niet iedere moslim als duivel moeten gaan zien. Ook onder de nederlanders zitten moordenaars en andere types die geen respect hebben voor het leven en de waarde daarvan. Dat heb je overal. Dus pas op met andere landen en geloven want niet iedereen is zo.

• Liesbeth R

van Eck heeft Gelijk !! Hakim denkt dat alleen de moslims kunnen weten of de moslims vredelievend zijn of niet. Dat is niet waar, want vele malen ( zoals Van Eck al zei ) blijkt uit harde feiten maar weer hoe vredelievend deze moslims zijn. Niet alleen dat Theo in Koele bloede vermoord is, niet alleen Israel, maar ook Indonesie is slachtoffer van bomaanslagen door Moslims. Ook in India is het een en ander al gebeurd, waarom moet dat toch altijd door Moslims gebeuren ?? Verklaar me dat eens nader..

• lex

Tja jij bent wakker de meeste mensen willen het niet geloven,lijkt me logisch je kan beter je kop in het zand steken

Wat voor toekomst krijgen we?

Daar wil je toch niet aan denken

Als je het wel wil weten kijk maar eens in andere landen waar moslims en anders denkende bij elkaar wonen

• Bob van Duin

bestaat er eigenlijk een goede vertaalde koran naar het nederlands

• nog steeds een zeer boze Christen

Zover is het al gekomen dat wij de koran willen gaan lezen.Zover ik begrepen heb (kan zijn dat ik het fout begrepen heb) is die ong. hetzelfde als de bijbel alleen met andere namen.God is God,of zijn er toch meerdere goden zoals vroeger met de god van het vuur of godin v.d. liefde?peter en mieke schreef:

>

> bestaat er eigenlijk een goede vertaalde koran naar het

> nederlands