Ik ben buitenlander en kom uit Frankrijk.
Ik kan soms in Nederland me moeilijk integreren met ideeen en cultuur. Jullie zijn veel te tolerant naar mijn mening. Als extremisten jullie landgenoten afslachten betekent dat hier buitenlanders niet genoeg opgevoed zijn.
Niet vergeten dat jullie de bazen zijn in dit land. Niet wij!
Bij onze heeft een allochtone Frankrijk bekritiseerd in de name van de Islam. Die arme man is dezelfde dag met een vliegtuig richting zijn eigen land teruggestuurd. Hij mag bij ons niet meer terugkomen.
Dus wees niet al te lief en naif met buitenlanders en houd ze in de gate. Dat heeft niets mee te maken met racism maar met interne veiligheid, normen en waarden die jullie hebben opgebouwd op basis van de nederlandse cultuur.
De nederlandse geheime diensten AIVD heeft kennelijk zijn werk niet goed gedaan maar als van Gogh gisteren dood is komt voorral doordat nog teveel mensen onder jullie begrip hebben voor potentiele terroristen.
Zo beste Nederlandse Volk stopt met het discrimineren van mijn Franse Volk (met kernproeven en chauvinisme) of andere Duitsers want we staan vandaag aan jullie kant.