Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vrijheid van meningsuiting.

• Mama van S+N

Vrijheid van meningsuiting kan nooit een reden zijn om een ander te beledigen.

Vrijheid van meningsuiting kan nooit een reden te zijn om anderen te kwetsen.

Vrijheid van meningsuiting kan nooit een reden zijn om ‘dan maar’ ongeunaceerde kreten te slaken.

Vrijheid van meningsuiting is een uitdaging om de dingen te zeggen zoals ze zijn. En dat is nooit zwart/wit.

Vrijheid van meningsuiting is een weldoordachte uitnodiging van jou, aan de ander, om te luisteren.

Vrijheid van meningsuiting is het klaarstaan om de pijn die jouw woorden aanrichtten, te helpen genezen.

Vrijheid van meningsuiting is meer dan een recht: het is de afspraak tot ruimte die de ander aan je geeft, en waarin hij naar je luistert.

jullie broer

Carl

• ITV

Mag ik U vragen bij Strafmaat Uw mening te geven?

• Angelique

Je schrijft niet anders dan over strafmaat. leg eens uit wat je daarmee bedoeld in plaats van alleen maar een wazig bericht te plaatsen.

• ITV

Kijk dan voordat je om je heen begint te slaan, en anderen voor wazig begint uit te maken, eens bij de onderwerpen.

En voor de minder wakkere onder U, strafmaat wil zeggen: de mate van straf. In nog eenvoudigere termen: hoe lang gevangenisstraf opleggen?

• Theo

Vrijheid van meningsuiting….laat me niet lachen.Dat bestaat in Nederland allang niet meer.Zelfs nu,na die laffe slachtpartij mogen wij onze gevoelens niet uitdrukken zoals wij op dat moment graag wilen.Er wordt al van te voren gezegd dat discriminerende teksten worden verwijderd en aangegeven worden bij justitie.Mensen hun huis uitpesten en met de dood bedreigen,dat mag als je maar geen Nederlander bent,anders discrimineer je en ben je een racist.Als ik al een racist ben zijn ze het zelf schuld.Dat begon toen een buitenlander mijn vader aan had geklaagd wegens racisme,omdat mijn vader heeft gezegd dat meneer de buitenlander zijn vrouw beter moest behandelen.Wij mogen niks,niet in hun land en al helemaal niks in ons eigen land. Carl schreef:

>

> Vrijheid van meningsuiting kan nooit een reden zijn om

> een ander te beledigen.

> Vrijheid van meningsuiting kan nooit een reden te zijn

> om anderen te kwetsen.

> Vrijheid van meningsuiting kan nooit een reden zijn om

> ‘dan maar’ ongeunaceerde kreten te slaken.

>

> Vrijheid van meningsuiting is een uitdaging om de

> dingen te zeggen zoals ze zijn. En dat is nooit

> zwart/wit.

> Vrijheid van meningsuiting is een weldoordachte

> uitnodiging van jou, aan de ander, om te luisteren.

> Vrijheid van meningsuiting is het klaarstaan om de

> pijn die jouw woorden aanrichtten, te helpen genezen.

>

> Vrijheid van meningsuiting is meer dan een recht: het

> is de afspraak tot ruimte die de ander aan je geeft, en

> waarin hij naar je luistert.

>

> jullie broer

> Carl

• nog steeds een zeer boze Christen

Als een bekend persoon “discrimineerd” mag het als wij,gewone burger dat doen is het beledigen en/of racisme. How come?