Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

niet erg

• GabymvS&N

sommige mensen zeggen nu dat moslims slecht zijn en dat ze het land uitmoeten, dat vind ik echt nergens opslaan.. wie heeft pim fortuijn vermoord? een nederlander! niet alle buitelanders zijn zo..! en nederlanders kunnen ook fout zijn, en buitelanders ook. en dan moeten ze niet zeggen dat buitenlanders het land uitmoeten

• Ellen

Dat heb je goed gezegd.

• Carl

Ja wel ! Buitenlanders die zich niet weten te gedragen, opzouten.

Nederlanders die zich niet weten te gedragen, die worden hier gestraft (en dat mag zeker ook harder ja !). Zo'n Volkert bv, die mogen ze van mij opknopen.

• Excalibur

Helemaal mee eens.

In iedere cultuur zitten helaas galbakken en raddraaiers, dieven en moordenaars.

Het is van alle tijden. Helaas wordt laatste tijd de criminaliteit wel BEHOORLIJK extremer en gewelddadiger.

Hierdoor ontstaat verwijdering tussen nationaliteiten en polarisatie op groepen. Dit gebeurde ook in de jaren dertig. Logisch maar helaas en niet goed.

Ik vind dus ook dat vertegenwoordigers vanuit iedere cultuur en nationaliteit de afschuw dienen uit te spreken en in krachtige bewoordingen afstand moet nemen van het gruwelijke gedachtengoed van deze lieden. Geweld kan en mag niet het antwoord zijn op meningen van anders denkenden.Zelfs niet op mensen die andersdenkenden beledigen.

Nationaliteiten binnen Nederland verenigt u en kies met zijn allen voor de democratie, voor discussie en debat en tegen geweld. Alleen dan kunnen we het tij keren en de democratie bewaren.

• Wil

Ik vind ook niet dat alle buitenlanders het land uitmoeten, maar wel degene die zich niet houden aan de Nederlandse wetten.Denk je dat in Marokko veel mensen overvallen, bedreigd worden, mishandeld worden.Nee de straffen zijn beter, men denkt na voordat men doet.Hier krijgen de daders een aai over de bol, van niet meer doen.Schijtziek wordt ik ervan, van ik val tussen twee culturen..Zelfs mensen van marokkaanse afkomst zeggen nu, dat wat hier woont zich vrijheden veroorloven, die in “eigen ”land dat niet zouden doen.Wat meten wij daarop antwoorden dan?meizj schreef:

>

> sommige mensen zeggen nu dat moslims slecht zijn en dat ze

> het land uitmoeten, dat vind ik echt nergens opslaan.. wie

> heeft pim fortuijn vermoord? een nederlander! niet alle

> buitelanders zijn zo..! en nederlanders kunnen ook fout zijn,

> en buitelanders ook. en dan moeten ze niet zeggen dat

> buitenlanders het land uitmoeten