Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat doen we nu

• priscilla

Ja wat doen we nu na weer zo,n laffe moord in nedereland waar nog weinig mensen zich veilig voelen waar nog weinig mensen iets durven te zeggen.We moeten het met elkaar doen met welk geloof iemand ook heeft,je hoefthet niet eens te zijn met een geloof maar je kunt het wel respecteren.Laat IEDEREEN in zijn waarde en kom met elkaar op voor een ander,als je iets ziet gebeuren en je staat daar met zijn vijven omheen doe dan iets inplaats van toe te kijken.Als we niks doen wordt het alleen maar erger en wat geef je dan voor voorbeeld aan je kinderen.En stop ook met die spreuk van ,zinloos geweld,waar slaat dit op heb je ooit van zinvol geweld gehoord ik niet.En dan de politiek ooi zo,n hyprociet volk gezien oh wat erg dat dit gebeurt in ons land,natuurlijk gebeurt het hier iedereen ziet het aankomen behalve denhaag ik wordt er gewoon misselijk van.En wordt er weer gezegd dit kan niet langer net als bij Pim Fortuin maar je zult zien dat het in denhaag weer gewoon bij praten blijft.Ik roep iedereen op niet meer te denken ieder voor zich en god voor ons allen,maar help elkaar jong of oud,moslim of joods we zijn op de zelfde manier verwekt en op de zelfde manier te wereld gekomen kom op nou mensen help mee aan een goede toekomst voor onze kinderen.

• Corina

“Wat doen we nu?” Herinner je je dat nummer van Frank Boeijen nog? Zwart/wit……. Hoe oud is dat nummer nu? 20 jaar! TOEN hadden we al iets moeten doen.

• ITV

Gezien Uw vraagstelling “wat doen we nu?” wil ik U vragen Uw mening te geven bij Strafmaat?