Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik wil Nederland terug zoals het was!

• lex

Of mag ik dat ook al niet zeggen?

• Bassie

Welk tijdperk? Jaren 50? Voor de 2e wereldoorlog, jaren 30. Voor de 80 jarige oorlog?

Leg eens uit wat je van je geschiedenislessen hebt onthouden en wat jij zo ideaal aan Nederland in de verleden tijd vindt.

We zullen het nu moeten doen en het helpt niet als we bevolkingsgrepen tegen elkaar gaan opzetten. Wanneer was dat ook alweer?!

• ITV

Hoe was het hier dan? Iedere keer als ik het me probeer te herinneren raak ik afgeleid, doordat er weer een moord gepleegd is.

• de stem

Zeker mag dit!!

Ik wil hierbij een nieuwe actie starten.

WIE WIL VLIEGTUIGTICKETS SPONSOREN VOOR ALLOCHTONEN DIE TERUG WILLEN NAAR LAND VAN HERKOMST?

Nederland zal weer filevrij zijn,

De gevangenissen leeg,

De sociale dienst houd geld over

De Wao houd geld over.

Kortom Nederland weer leefbaar !!!!

• Excalibur

Je mag het wel zeggen maar het is zo …..nietszeggend. Ik wil ook wel terug naar een tijd waar ik lekker onbezorgd kon schommelen op de schommel bij mijn opa. maar ja. Nu moet ik werken voor mijn brood de schommel is stuk en m'n opa is dood. We leven in het hier en nu en we moeten met elkaar verder. Stop met polariseren en denk na over oplossingen. Discussier op niveau of probeer het tenminste.

• Wil

Tuurlijk mag je dat wel zeggen, is de waarheid ook nog.Alleen wil ik je wel zeggen dat het ijdele hoop is.Het is eenmaal zover gekomen, en zal niet meer terug te draaien zijn.Helaas moeten de goeie allochtone oner de kwade lijden, en wij met ze.lex schreef:

>

> Of mag ik dat ook al niet zeggen?

• thimoty

zo is het, ik wil alleen graag af van de woordje autochtoon en allochtoon; uitgevonden door de professor die ook “pannenkoek”bedacht heeft (na jaren van gedegen -gesubsidieerde- studie,

ik ben nederlander, klaar uit.