Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

geen woorden maar daden

• jannie

en wat zien we dan? dan al die buitenlanders wel zichezelf verdedigen, maar hier niet op reageren. Geen enkele reactie van buitenlanders! Schande

• ITV

Noch in sprookjes, noch in de Islam of in welk “label” voor het onbeschrijvelijke dan ook. Ik geloof met name in feiten, omdat die geen geloof behoeven, maar wel begripsvermogen.

• Excalibur

We verwachten blijkbaar iets teveel. Ik ga denk ik maar eens Maroc .nl discussiëren… wie doet er mee??

• Ellen

Wat moeten ze nu zeggen?

Ze weten bij voorbaat al dat ze aangevallen worden.

• Claudia & Stephan

Precies John, vinden ze het dan raar dat wij Nederlanders zo'n negatief beeld van dit soort mensen krijgen.

Hoeveel moskees heb je wel niet in Nederland bijna in elke grote stad wel een paar.

Deze hadden vanavond ook met hun organisatie de straat op gekund.

En niet zoals nu gebeurt is in Amsterdam een groepje (allochtonen o.a marokanen.)

Al het Marokaanse volk moet nu in opstand komen, net zoals wij!!!!

En als jullie dat is kunnen laten zien dan krijgen de nederlanders misschien ook weer meer begrip voor jullie.

• Peeterse

John,

Ik denk dat je hoop een ijdele is.

Ik kan mij nog goed herinneren dat mijn vrouw op 09/11/01 thuiskwam van haar werk met de volgende ervaring. Op haar werk werken veel moslims. Mijn vrouw kon goed met deze mensen opschieten waren over het algemeen redelijke/aardige collega's, maar wat er op die dag gebeurde tart toch wel elke beschrijving. Toen gedurende die dag/avond door begon te sijpelen dat het aanslagen bedrof, ontstond er bij de genoemde collega's een enorme jubelstemming. Ze liepen, om het maar even zo te zeggen, nog net niet de polonaise. Mijn vrouw was er behoorlijk ontdaan van.

• slimmerik

het is toch van het zotte dat nu weer een hele gemeenschap wordt aangesproken op een misdaad van een enkeling?

wanneer stoppen we nou eens met dit soort onzin?

• Wil

Bij ons werd er vuurwerk afgestoken door een groepje jongens, en gejuicht, hoe absurd is dit!!!

• een katholiek

Geloof jij hun dan?