Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geert wilders

• Elisabeth

Ik hoop dat Eerdmans overweegt met Wilders een partij op te richten, dan ga ik daar zeker op stemmen!

• Ellen

Wilders lijkt me ook wel wat.

Maar ik hoop dat die man eens wat aan zijn haar gaat doen.

Want dit kan toch echt niet.

• GeertC

De nederlanders zijn de zwakkeren van deze samenleving zolang het zwaard van de jihad boven ons hoofd hangt!

• Carl

Hij haakt in op de gevoelens van wat er in Nederland leeft en dat vind je NIET juist ? Nou ik juist wel !! Ben blij dat die man inhaakt op de gevoelens van velen ! Zelfs ten koste van zichzelf (qua werk dan –> ontslag VVD).

Wat nou ten koste van de zwaksten ??? We hebben het hier toch over moslim-extemisten of zit ik op de verkeerde site ? Die zijn niet bepaald zwak te noemen hoor.

• Elisabeth

Hihihihi!

• Danielle

Ik ga zéker op hem stemmen, als hij tenminste voor die tijd niet uit de weg wordt geruimd door een stelletje moslims.

• Bart

nederland heeft inderdaad gewoon mensen nodig die hun mond opendoen zonder er een blad voor te nemen. Te lang lopen we de dingen die belangrijk zijn in onze samenleving dood te zwijgen. Het is gewoon nodig dat er iemand is die zegt waar het op staat in de huidige Politiek . . Het is hard nodig dat maatschappelijke debatten nu eens gaan over de echte problemen in ons land en er zijn gewwon mensen nodig die dat aanslingeren. En misschien is dat Geert wel.

Van een Balkenende, Marijnessen, Zalm hoef je dat echt niet te gaan verwachten.

Dat zijn de kunstenaars in het niets zeggen, Dat hebben we nu wel gezien.Lang leve het normen en waarden debat… Slaap lekker

• Bassie

Ja strak plan laten we met ons allen achter die Wilders aan marcheren.

Onze nieuwe toekomstige leider.HAHAHAHA.

• karel27

ook mijn stem heeft hij, al wil ik dit nog wel effe kwijt:

wie vermoorde theo?? een marokkaan? een moslim?? den haag??

ik denk dat wij eens goed in de spiegel moeten kijken misschien dat we dan ook een moordenaar zien. de regering is wat dit soort zaken veel te gemakkelijk, wat voor straf krijgt dit persoon nu?? wij hebben zelf voor deze regering gekozen, anders had men anders moeten stemmen.

daarom, geef uw stem nu dan maar eens aan een persoon die hier wat aan gaat doen!!!

en wat betrefd, hijad??vecht die oorlog lekker in het thuisland uit en hier niet!!

• Begijfra

Jeetje wat een onzin allemaal. Dit kabinet pakt alles af wat je nodig hebt om op latere leeftijd nog een fijn leven te kunnen lijden, pakt alle noodzakelijke preventieve gezondheidszorg, en jullie stemmen op wilders omdat hij iets te zeggen heeft over buitenlanders??? stelletje idioten.