Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zinloos.....

• marco

Het is gek dat zoveel mensen ineens woedend worden over de vreselijke moord op de heer Van Gogh terwijl mijn mening is dat dit “gewoon” ALWÉÉR!!! een geval van zinloos geweld is. Maakt geen f*ck uit wie er om wat voor reden dan ook en door wie dan ook vermoord wordt! Feit is dat het steeds vaker gebeurd en dat het elke keer voor iedereen weer emoties oproept, de zóveelste stille of luidruchtige tocht wordt gehouden en daarna gaat het leven weer gewoon verder….En over een paar weken is er weer een stille tocht voor iemand……Ik moet zeggen dat ik niet eens echt meer schrok of kwaad werd toen ik het gisterochtend hoorde. Ik vind dat het al veel te vaak gebeurd en ben gewend geraakt aan alle zinloze doden, waar dan ook!!Vréselijk toch??We leven in een idiote wereld hoor, met in Nederland een véél te soft beleid wat criminaliteit (in welke vorm dan ook) betreft! Iedereen veel wijsheid en sterkte!

• catqueen

Ja, je hebt deels gelijk, die tochten maken niemand wakker. Deze vorm van zinloos geweld zou harder aangepakt moeten worden, hoge straffen, geen rekening houden met verzachtende omstandigheden

Maar in het geval van Theo van Gogh is er meer aan de hand, hij is de mond gesnoerd. Ook ik was geen voorstander van zijn uitlatingen en zeker geen fan van hem. Maar ik luisterde wel naar hem en vormde dan mijn mening.

De vrijheid van meningsuiting is nu vermoord en dat is zo erg, dit was in de ogen van de dader géén zinloze moord (zoals dat vaak wel zo is bij andere slachtoffers)

groetjes Catqueen

• lex

Nederland is al het lachertje in het buitenland met hun softie beleid van jaren en jaren

Nu gaan we oogsten

• Corina

Wat me opvalt dat in veel topics terugkomt dat de vrijheid van meningsuiting NU vermoord is…….. Volgens mij is dat 911 dagen geleden al gebeurd.

• Bassie

Kan Lex niet alvast lekker gaan slapen. Ik vind zijn gezeur een beetje irritant worden.