Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Theo

• Clips

Theo was niet mijn vriend en was het niet altijd eens met zijn stellingen, dat even ter info. Maar vermoorden …..

Ik ben bang dat wij wel de gehele islamitische wereld hier verantwoordelijk voor MOETEN houden.

Als je in deze tijd nog achter bijvoorbeeld eerwraak blijft staan en zonder pardon je eigen kind vermoord hoe kan je dan verwachten

dat dit soort mensen z'n naasten respecteerd om zijn mening??

De problemen zullen nu alleen maar toenemen en groter worden,

vrees ik……

• Art

Beetje kort door de bocht.

De bijbel heeft ook rare dingen er in staan, die nu echt niet meer kunnen. Vroeger werden die dingen ook gedaan, nu niet meer, de cultuur is moderner geworden. De Islam moet ook nog wat moderner worden denk ik.

Trouwens, volgens mij hoort bij de vrijheid van meningsuiting dat je de mening van anderen en die personen respecteerd. Als je Islamieten de hele tijd bijvoorbeeld geitenneukers noemt, toon je geen respect voor Islamieten. Maar wel zelf op het recht van vrije meningsuiting wijzen dat je het mag zeggen… Dan maak je weinig vrienden onder islamieten… er hoeft er maar één gek tussen te zitten…

(Natuurlijk heeft niemand het recht om iemand te vermoorden)

• dwergjuh

als je altijd iedereen over een kam scheert wel