Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

buitenlanders

• loe

Tja, zonder nu direct naar de moord op Theo te wijzen, kan ik stellen dat mijn theorie die ik al jarenlang over de integratie van grote aantallen buitenlanders heb, steeds meer in de praktijk bevestigd wordt. Ik durf dan ook de volgende stellingen te poneren:

1) Grote groepen buitenlanders, met een andere cultuur, met een andere religie dan het christendom/jodendom, met een andere mentaliteit over wat democratie is, die horen hier in Nederland noch in west-europa thuis. Er zijn eeuwen en eeuwen over heen gegaan totdat de volkeren die zich tot elkaar aangetrokken voelden een volk c.q. natie hebben gevormd. Nu loopt alles door elkaar en is er sprake van een ongecontroleerde en grootste volksverhuizing aller tijden. Dat het daarbij gaat botsen is onvermijdelijk. NB: kleine groepen buitenlanders, zoals vroeger de poolse, italiaanse, spaanse etc. gastarbeiders, zijn van deze stelling uitgesloten, hetgeen u uit de voorgaande zin makkelijk kunt beredeneren.

2) Grote groepen engelsen in Frankrijk of Duitsland…etc…of omgekeerd…. leidt ongetwijfeld al tot problemen.

3) Grote groepen inwoners van zuid-duitsland (beieren) kun je ook niet zonder problemen naar noord-duitsland laten komen. (limburgers naar Friesland….etc)

4) Heel veel Amsterdammers naar Rotterdam laten komen: dat vraagt om problemen.

5) Binnen een stad als bijvoorbeeld Amsterdam is het al vrijwel onmogelijk om veel mensen uit een bepaalde wijk in een andere wijk zonder problemen te plaatsen.

6) Zelfs in een wijk kunnen de tegenstellingen te groot zijn.

Conclusie: Het is volstrekt onmogelijk en het is een absurde gedachte dat grote groepen moslims in Nederland ooit zullen integreren.

Dit laat onverlet, dat ik moslims respecteer, maar ze horen hier in grote aantallen niet thuis!

• lex

En zo is het en als er mensen zijn (vooral die uit de linkse hoek) die denken dat het wel gaat lukken zonder dat er een burgeroorlog komt dan moeten ze mij maar eens vertellen waar dat land is waar moslims en andersdenkende in vrede bij elkaar leven!

• Elisabeth

Die linkse figuren hebben een bunker voor hun hoofd die net zo groot is als de Chinese muur…