Vind het heel erg dat dit moest gebeuren, maar als je goed nadenkt, had je kunnen weten dat dit zou gaan gebeuren.
Tuurlijk iedereen heeft een eigen mening, maar niemand zit er op te wachten om te worden overtuigd! Daar was hij wel mee bezig, en natuurlijk ga je daar niemand om vermoorden, maar hij verwachtte zelf ook alwel zoiets.
Het is altijd heel makkelijk om te gaan wijzen ‘naar die ander’ maar kijk maar eens wat wij nederlanders er zelf van gemaakt hebben, we zijn geen haar beter.
Wij als mensen hebben zelf ons zo gemaakt zoals het nu is, iedereen is voorzichzelf.. egoisme.. en wat krijg je daarvan??? DIT, zinloos geweld, WAAROM?? Niemand wil bekritiseerd worden om de dingen die we doen.. en ja dan sla je er toch rustig op los??
Ik snap niet waarom de mensen zo verschrikt zijn, we hebben zo'n wereld zelf gemaakt!!
Dit was een marokaan.. Tja het is een mens, net als jij en ik..
Alleen hij was op iets uit wat niet goed was, en dan veroordeel ik hem op wat hij doet, niet om wie hij is..
Toen met Pim Fortuin, voelden wij nederlanders ons allemaal schuldig aan zijn dood?? Omdat het een Nederlander was??
DENK VOORDAT JE DOET…