Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

mening

• abdel

ik vind dat iedereen recht heeft op het uiten van zijn mening,maar men moet niet misbruik maken ervan! en dat gebeurt wel als men inziet dat de nederlandse bevolking het heerlijk vind dat men moslims bekritiseert.

ik vind dat het tijd word dat de nederlanders ook eens op moeten staan als er in de media moslims worden bekritiseerd want dit zorgt ervoor dat we alleen maar verder van elkaar afgaanstaan , en het is ook niet de bedoeling natuurlijk dat we elkaar in de weggaan staan

toen imam elmoumni iets zei over h*m*'s stond iedereen op zijn achterpoten en werden er kamer vragen gesteld!?

toen er een boek verscheen van de moskee in amsterdam,werden er ook kamer vragen gesteld en als het mogelijk was de moskee te sluiten!?

nu is mijn vraag waarom mogen nederlanders wel alles zeggen en word ons de mond gesnoerd en als het kan rechtelijk vervolgd!?

normen en waarden is voor elkaar opkomen en helpen

als dit niet gebeurt zou zijn dan was de vrij weg naar het openbaar uitschelden van buitenlanders ,want als je het als voorbeeld ziet op de t.v dan ga je ook denken dat het normaal is

• bergerbo

We kunnen allemaal naar elkaar wijzen,maar dat heeft toch geen zin.

Wat ik er wel over zeggen is dat de buitenlanders niet zo moeten klagen want jullie worden in nederland op handen gedragen (beter als wij nederlanders zelf).

Als wij naar jullie landen gaan krijgen wij dat niet voor elkaar wat jullie hier allemaal voor elkaar krijgen.

En wat betreft wat er gisteren met theo of met pim is gebeurd dat waren mafkezen zonder verstand.

Maar wel vind ik dat de regering veel te soft is met de straffen.

Nu zijn ze er veel mee bezig omdat er nu weer een is vermoord maar over een tijdje wordt er niet meer over gepraat dat kun je wel zien bij Pim.

Wat hebben ze toen gedaan NIETS.Wat is er verandert NIETS

Die man is opgesloten met met een groep hulpverleners om zig heen hij had van mij niets aan hulp gegreken.

Als je zo groot bend om een ander van het leven te beroven ben je het niet waart om welke hulp in welke vorm te krijgen.

Als de regering eens niet zo soft om zou gaan met deze dingen en veel zwader zou straffen dan deden de mensen niet zo gek.

HET IS JAMMER DAT NEDERLAND ZO ACHTERUIT GAAT

• Elisabeth

Dat Nederland nu is waar het is hebben we te danken aan de kabinetten die hiervoor zijn geweest. Dit kabinet is niets aan te rekenen. WEL moeten ze id hardere maatregelingen treffen en veel zwaardere straffen en ze niet in een 5 sterren hotel zetten. Laatst sprak ik een collega die gaat met pensioen, hij zei dat wanneer hij wist dat hij een verzorgingshuis in moest, hij een moord zal plegen, daar je het veel beter hebt in een gevangenis dan in een verzorgingstehuis. Het is van de zotte dat mensen zo denken, maar ik kon hem geen ongelijk geven. Dus die bajesklanten op brood en water zetten. TV's (met canal+, ik kan het niet betalen…) doneren aan de verzorgingstehuizen. Een stuk of 10 van dat gajes in 1 cel (in verzorgingshuizen de mensen een eigen kamer geven, DIE zitten nu met 6 man op 1 kamer). De rollen moeten eens omgedraait worden!

Ook moet het eens afgelopen zijn dat de dader zo beschermd wordt, dat wanneer iemand zich verdedigt tegen een crimineel en deze in de verdediging een klap geeft, dat niet de dader aangifte mag doen. De dader wordt hier beschermd en het slachtoffer wordt behandeld als de dader… ABSURD!