ik vind dat iedereen recht heeft op het uiten van zijn mening,maar men moet niet misbruik maken ervan! en dat gebeurt wel als men inziet dat de nederlandse bevolking het heerlijk vind dat men moslims bekritiseert.
ik vind dat het tijd word dat de nederlanders ook eens op moeten staan als er in de media moslims worden bekritiseerd want dit zorgt ervoor dat we alleen maar verder van elkaar afgaanstaan , en het is ook niet de bedoeling natuurlijk dat we elkaar in de weggaan staan
toen imam elmoumni iets zei over h*m*'s stond iedereen op zijn achterpoten en werden er kamer vragen gesteld!?
toen er een boek verscheen van de moskee in amsterdam,werden er ook kamer vragen gesteld en als het mogelijk was de moskee te sluiten!?
nu is mijn vraag waarom mogen nederlanders wel alles zeggen en word ons de mond gesnoerd en als het kan rechtelijk vervolgd!?
normen en waarden is voor elkaar opkomen en helpen
als dit niet gebeurt zou zijn dan was de vrij weg naar het openbaar uitschelden van buitenlanders ,want als je het als voorbeeld ziet op de t.v dan ga je ook denken dat het normaal is