Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

slachtofferrol???

• Sjakkeltje

Ik lees hier dat marokanen/moslims zich in een slachtofferrol zetten??

Wat doen de Nederlanders nu dan???

Het is alsof wij allemaal op de koffie kwamen bij onze lieve Theo.

Nou ja zeg, ik snap het als kaaskop wel dat moslims zich zo voelen,

lees sommige reacties eens.

Wij Nederlanders moeten ook maar op ons eigen vuilnis gaan letten…

• dribibu

ik heb eerder het idee dat “de” Nederlanders het nu echt zat zijn en openlijk boos zijn, en overigens terecht vind ik, het is al lang genoeg weggedrukt door de overheid e.d.

En wat Theo van Gogh betreft, natuurlijk is het zo dat er over de doden niets dan goeds gezegd word, maar mag dat ook aub. De zaak waar Theo van Gogh voor stond word m.i. door een breed deel van de nederlandse samenleving gedeeld.

Hans

• vrij nederland

HALLO wij/jij/ik/ iedereen zijn nu het slachtoffer!!!!!!!!

en weet je wel waar het over gaat? we hebben het hier over vrijheid van menings uitting niet of je iemand mag.

hoop dat het wat duidelijker is nu.

• Carl

Moet dat dan, bij Theo op de koffie ? Man, zie je het probleem wel ?

Het gaat om wat gebeurd is, dat er weer iemand die geen blad voor de mond nam daarom is neergeknald ! Ik ken Theo alleen van tv, dat geldt voor de meesten hier he maar daar gaat het toch niet om ??

Dus jij snapt de moslims, wat bedoel je daar dan precies mee ?

• neutraal

Jaaaaaa-Theo was een schatje!

• Sjakkeltje

Wat ik bedoel met moslims snappen?

Heb in een overwegend uit moslims bestaande wijk gewoond, mis mijn oude buren ook in vergelijking met de hypocriete Hollanders in het dorp waar ik nu woon.

Heb ook regelmatig met mijn buren daar gesproken, als er ook maar iets gebeurde werd het gelijk op de moslims gegooid.

Werden ze gelijk aangekeken, 9/11 was verschrikkelijk, maar de opmerkingen en het verdedigen wat zij op hun werk moesten om uit te leggen dat zij niet zo denken.

Dat vind ik bekrompen, ´n mens is ´n mens, wat voor kleur of geloof ook.

En mensen die nu roepen hoe gweldig Theo wel niet was, ja hij was oke maar tegelijk ook zo een h*fter eersteklas.

Mensen die nu ineens drama maken, er wordt elke dag iemand vermoord, stom genoeg, laten we dan elke dag zo een drama maken.

Bij elke moord, maar nee nu is er een BN-er vermoord, een met een grote bek, een die zei wat velen denken, nou sta op dan allemaal met die grote bek!

Een voor allen, allen voor een, was die gedachte hier maar elke dag…..werd ons land misschien weer wat leuker en veiliger.

• Sjakkeltje

Nederland was het ook al zat toen Pim Fortuyn werd vermoord.

Of was dat maar schijn?

En over de doden niets dan goeds? werkt bij mij niet, ben eerlijk in mijn mening en verdraai die niet omdat iemand een tuin op zijn buikje krijgt of gaat vliegen met de wind.

Zou ook niet willen dat men hypocriet gaat doen als het mij zou overkomen.

• dribibu

wat een stoere woordjes ken je al, weet je moesje wel dat je alleen achter de computer zit? :-)

• Vevina

“nou sta op dan allemaal met die grote bek”

Je bedoelt dat mensen nu de dingen moeten gaan roepen waarom Theo is vermoord? Ik denk niet dat veel mensen nu nog durfen te zeggen wat ze denken…. Luister is ik wil hiermee niet zeggen dat ik het overal mee eens was wat Theo zei, zeker niet….en ook de manier waarop hij het zei had best wat subtieler gemogen…maar dat is geen reden voor moord…het feit dat er over deze moord meer gesproken was is inderdaad misschien omdat Theo een BN-er is maar daardoor hoort ook iedereen ervan…als hij niet bekend was en iedereen zou weten hoe die vermoord was, en om wat voor reden….zou er volgens mij net zoveel over gesproken worden…

“Dat vind ik bekrompen, ´n mens is ´n mens, wat voor kleur of geloof ook.”

Ben ik met je eens maar in ieder geval laten ze deze mensen hun standpunt hierover wel uitleggen…en worden ze niet gelijkt afgeslacht…

• Elisabeth

Kijk je wel eens naar opsporing verzocht? Valt je daar niet iets in op? Mij wel! Het zijn meestal licht getinte mensen (ze durven ook hier niet de nationaliteit te zeggen, maar iedereen kan op zijn vingers nagaan welke mensen er worden bedoeld). En mocht je er nooit naar gekeken hebben, raad ik je aan dit eens te doen, kijken hoe je dan kletst…..