Veel standpunten deel ik met je, maar ja niet alle marokanen zijn zo, of beter gezegd moslims.Want daar moet de discussie overgaan het geloof toch?
Wel vind ik inderdaad dat de marokaanse allochtone te vaak in het nieuws komt met negatieve dingen, en dat is ook zo.Ook aanpassen gaat met grote moeite.Alles wordt gedaan om het zo makkelijk mogelijk te maken voor deze mensen en daar ben ik het niet mee eens.Om een aantal voorbeelden te noemen.
Een eigen dokter,fysiotherapeut die hun taal spreken,eigen gevangenis want ze voelen zich niet prettig in een “nederlandse gevangenis” duh zorg erdan voor dat je er niet inkomt.Zelfs bij de banken wordt er een apart loket gehouden voor allochtone van arabische afkomst want ze snappen niet hoe je b.v. geld moet storten ofzo.Zelfs bij het gemeente huis heb je zo'n loket, sorry hoor heb ik geen brgip voor.Als ik op vakantie ga naar welk land dan ook dan spreken zij ook geen nederlands voor mij, maar moet ik mij desnoods met een woordenboek verstaanbaar maken.daan schreef:
>
> laat ik vooropstellen dat ik eigenlijk helemaal niks tegen
> mensen van buitenlandse afkomst heb.wat mij wel ontzettend
> stoort dat er mensen zijn en sorry meestal wel van marokaanse
> afkomst die zich maar niet willen aanpassen aan ons
> nederlanders .spreken de taal niet bouwen hier maar
> kerken(welke idioot heeft dat bedacht??) en dan mensen
> vermoorden omdat ze tegen hun geloof zijn …sorry denk ik
> dan je bent hier in nederland en niet in marokko je bent hier
> te gast en ik denk op dit moment aub alle marokanen trug naar
> hun eigen land ..want dit gaat veel te ver nederland is
> nederland niet meer , maar klein marokko