Beste mensen,
ik neem aan dat iedereen het eens is over de dood van Theo, dit is een zwarte dag uit de geschiedenis van NL.
Ik wil echter wel een paar punten aanhalen.
ik weet dat sommigen van jullie hier het er niet eens mee zullen zijn maar dit is mijn kijk op deze hele zaak die veel verder gaat dan de gebeurtenis van gisteren.
Waarom hadden we in NL voor 09-11 bijna nooit problemen aangaande moslim/ terrorisme/extremisme??
waarom is na 09-11 in NL het belangrijkste onderwerp veiligheid?? was het hier onveilig dan??
waarom heeft de regering bewust de mensen tegen elkaar opgezet? want zo zie ik het, ik heb niks te maken met de VS/Irak/afganistan enz enz… wat heft NL te maken met deze landen of gebeurtenissen??
na die bewuste 09-11 is alles in een stroom versnelling geraakt en hebben we kort daarna el-moumni en pim fortuijn gehad, dit heeft de zaak ook geen goed gedaan…men zegt wel dat men moet kunnen zeggen wat men wil en ik ben het daar ook grotendeels wel mee eens, maar omdat men zogenaamd voor die periode niks moch of kon zeggen voor fascist uitgemaakt te worden moet na deze gebeurtenissen maar alles getoloreerd worden…..daar ben ik het niet mee eens… ik ben voor vrijheid van meningsuiting maar dat heeft hier niks mee te maken…. de bovenstaande gebeurtenissen hebben alleen maar toe geleid dat men van elkaar vervreemd…het wij en jullie gevoel wordt alleen maar versterkt…..
Ik neem de politiek het kwalijk voor deze gebeurtenissen, zij zijn degenen die de mensen nader tot elkander moeten brengen maar ze hebben niks anders gedaan dan de autochtone nederlander bang maken voor de buurman en buurvouw met een hoofddoek…
dit alleen omdat ze op wereldtoneel willen meespelen….
dan krijg je van die rare mensen in de politiek als wilders/verdonk/remkes enz enz… deze mensen doen niks anders dan de onderbuikgevoelens van de autochtoon bevestigen…..het is triest maar waar…
als men nou eens snapt dat we met zijn allen i het zelfde schuitje zitten en dat we dit probeem alleen tesamen kunnen oplossen zijn we al een heel stuk verder…