Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Telegraaf

• Nita

Vind het een grof schandaal dat deze ‘'krant’' op de voorpagina een foto heeft geplaatst van Theo waar ie met het mes in zijn borst op de grond ligt.Vind het wel een schokkende foto,of ben ik de enige die er zo over denkt.

Nita

…rip Theo…

• GO

Heb de foto niet gezien maar er wel over gehoord. Snap de nieuwswaarde van zo'n foto ook niet.

• tanja

je keek er toch zelf ook naar

• Nita

Ja hallo!!!Als ik in een winkel loop waar ze liggen kan ik er moeilijk omheen kijken,dus waar slaat deze reacie op??

nita

• mv Y annick en Y era

dit slaat ook echt nergens op he

Telegraaf mag toch ook vrijheid van menings uiting hebben????????????

daar gaat dit toch allemaal om

word er moe van

• Corina

Foto van Pim vergeten????? Was ook zo mensonterend! Telegraaf laat zich weer zien zoals ze zijn. Een sensatiekrant.

• guusje

Nita schreef:

>

> Vind het een grof schandaal dat deze ‘'krant’' op de

> voorpagina een foto heeft geplaatst van Theo waar ie met het

> mes in zijn borst op de grond ligt.Vind het wel een

> schokkende foto,of ben ik de enige die er zo over denkt.

>

> Nita

> …rip Theo…

mischien juist goed dat ze het laten zien dit is helaas de werkelijkheid en op deze manier worden we eens goed op de feiten gedrukt hoe het in dit land gaat

• Herman 88

ben het volledig met je eens Nita, ik vond het heel schockerend om te zien die foto, echt weer de Telegraaf, denken ze dan helemaal niet aan de nabestaanden. Het is toch vreselijk als je zo een foto van je vader te zien krijgt.

• Nita

Dank je,dacht al dat ik gek was of zo.

nita

• Begijfra

Ik heb de foto gezien, het is mensonterend om iemand zo op de voorpagina te zetten.

Ik heb echter wel de rest van de krant gelezen. Daar staat het verhaal van degene die de foto gemaakt heeft. Eigenlijk ziekelijk dat hij de foto heeft VERKOCHT???? aan zo een krant.