ik wilde hier even mijn medeleven betuigen
zo jammer dat een groot man in zijn harnas moest sterven
theo je stond voor wat je zei, ik heb hier respect voor
wat geven we onze kinderen mee in de toekomst???
je mag geen mening meer hebben je moet zwijgen
anders kun je het met de dood bekopen???
dit mag niet gebeuren theo heeft gestreden voor vrijheid van meningsuiting voor het recht om je mond te openen ,dit moet toch kunnen
het beeld zit in mijn hoofd dat je hebt gevochten voor je leven afgeslacht op straat uren hebben ze je op de grond laten liggen onmenselijk
ik ben boos en verdrietig den haag wees niet zo slap zit elkaar niet natepraten maar onderneem toch eens actie anders moet ik mijn kinderen leren niet meer hun mond open te kunnen doen geen mening te hebben en je vinger niet meer op te steken in de klas
als er nu niets gebeurt kunnen we alleen maar op de volgende wachten ik hou mijn hart vast
we mogen niet overgaan op de orde van de dag doen alsof dit niet is gebeurt dat heeft theo niet verdiend het mag niet voor niks zijn gebeurt
ik wil geen stille tocht meer lopen ik wil geen twee minuten stilte meer
ik wil dat we wakker worden maar wie heeft de wekker gezet???
ik wil niet iedereen over een kam scheren wat betreft marokanen maar ik moet eerlijk zeggen dat ik denk dat de kloof tussen buitenlanders en nederlanders nu groter wordt en ook dit mag niet gebeuren we moeten met elkaar een vuist maken iedereen die tegen geweld is en voor vrijheids van meningsuiting moet opstaan en wakker worden en nu maar wachten tot de wekker afgaat