Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

moeten wij vechten????????

• jeltje

Het is vreemd maar er zijn zo weinig Moslims die openlijk voor HUN mening durven uit te komen, Zij zouden een voorbeeld kunnen nemen aan Theo, die zijn mening openlijk verkondigde, maar de radicale Moslims doen alles in het geniep, plaatsen bommen op scholen, vermoorden weerloze kinderen en baby`s in Beslan, vermoorden weerloze hulpverleners in Irak en komen dan gemaskerd op de tv om hun(stoere) verachtelijke daden te tonen,en nu vermoorden ze Theo, wij leven in een DEMOCRATIE en dat willen wij geboren Nederlanders die al eeuwen in dit land wonen, waarvoor onze ouders en grootouders hebben gevochten zo houden, de vrijheid die bij Nederland hoort is voor ons van onschatbare waarde,zeker de vrijheid van meningsuiting, de Moslims die in Nederland zijn komen wonen hebben evenzo vrijheid van meningsuiting, maar men moet niet proberen om met provocatie/moord mensen in een bepaalde hoek te dirigeren, zoals Homo`s, christen, vrouwen, schrijvers, filmmakers, ministers, dan hebben die Moslims voor het verkeerde land gekozen, dan kunnen ze beter naar Iran verhuizen, want daar worden de wetten uitgevoerd zoals de radicalen dat wensen .Hier gelden onze humane wetten. Ik weet zeker dat wij Nederlanders ook de Nederlanders die niet sinds eeuwen in Nederland wonen, maar zich wel Nederlander voelen met een Nationaliteit en een paspoort uit welk land dan ook hebben gekozen voor Nederland om dat het een Democratie is met Humane wetten.en de vrijheden die daar bij horen.

Wat er ook gebeurd dat moet zo blijven.,blijkbaar moeten wij vechten voor onze vrijheden. Wat eens zo gewoon was is dat opeens een gevecht?

• thimoty

het is oorverdovend stil wat antwoorden op deze post betreft.

vechten?? ik denk het niet, het is daar te laat voor, t zou een oorlog worden; bovendien zijn wij de lammeren die angstig stil zijn (the silence of the lamb)

en.. niet alle buitenlanders die naar nederland gekomen zijn, zo'n 140! verschillende nationaliteiten zijn hier gekomen voor onze tolerante democratie; er zijn er ook een paar die voor onze welvaart, die wij zo gastvrij delen, gekomen zijn, nietwaar.

als ik een gast in huis heb die zich niet als gast gedraagt zet ik hem mijn huis uit.

idee misschien??

k ben benieuwd naar reacties.jeltje schreef:

>

> Het is vreemd maar er zijn zo weinig Moslims die openlijk

> voor HUN mening durven uit te komen, Zij zouden een

> voorbeeld kunnen nemen aan Theo, die zijn mening openlijk

> verkondigde, maar de radicale Moslims doen alles in het

> geniep, plaatsen bommen op scholen, vermoorden weerloze

> kinderen en baby`s in Beslan, vermoorden weerloze

> hulpverleners in Irak en komen dan gemaskerd op de tv om

> hun(stoere) verachtelijke daden te tonen,en nu vermoorden ze

> Theo, wij leven in een DEMOCRATIE en dat willen wij geboren

> Nederlanders die al eeuwen in dit land wonen, waarvoor onze

> ouders en grootouders hebben gevochten zo houden, de

> vrijheid die bij Nederland hoort is voor ons van onschatbare

> waarde,zeker de vrijheid van meningsuiting, de Moslims die

> in Nederland zijn komen wonen hebben evenzo vrijheid van

> meningsuiting, maar men moet niet proberen om met

> provocatie/moord mensen in een bepaalde hoek te dirigeren,

> zoals Homo`s, christen, vrouwen, schrijvers, filmmakers,

> ministers, dan hebben die Moslims voor het verkeerde land

> gekozen, dan kunnen ze beter naar Iran verhuizen, want daar

> worden de wetten uitgevoerd zoals de radicalen dat wensen

> .Hier gelden onze humane wetten. Ik weet zeker dat wij

> Nederlanders ook de Nederlanders die niet sinds eeuwen in

> Nederland wonen, maar zich wel Nederlander voelen met een

> Nationaliteit en een paspoort uit welk land dan ook hebben

> gekozen voor Nederland om dat het een Democratie is met

> Humane wetten.en de vrijheden die daar bij horen.

> Wat er ook gebeurd dat moet zo blijven.,blijkbaar moeten wij

> vechten voor onze vrijheden. Wat eens zo gewoon was is dat

> opeens een gevecht?

• jeltje

waar komen de grenzen dan te liggen, en wie zal er dan over oordelen welke gast en waarom hij ons land zou worden uitgezet,in Frankrijk liggen de grenzen meer logisch, scheiding tussen kerk en staat,waar een tijd geleden een Imam het land werd uitgezet omdat hij opruiende uitspraken deed. maar in Nederland is dat helaas niet het geval dus als je een democratie wil behouden zoals wij dat nu hebben zul je ook gasten moeten tolereren die er anders over denken, en die niet om ons wet stelsel hier naar toe zijn gekomen maar om er financieel beter van te worden. en ja ik denk ook dat wij allen te soft zijn opgevoed,dat er meer mensen moeten zijn die hun nek durven uit te steken,het is toch te gek voor woorden, dat ik het woordje durven er tussen moet zetten. ik voel mij geen lam ik zit al tijden te broeden over hoe wij dit allemaal zouden kunnen veranderen, van binnen kook ik net als zoveel andere Nederlanders.