Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

en wij dan

• angelique

ik vind het te gek voor woorden

nu is er weer een bekende nederlander vermoord iedereen vol medeleven en boos.

tuurlijk ook ik vind dit schandaligen zeer triest waar gaat dit heen.

maar wij nederlanders zijn misschien nog wel erger

hoevaak is er de afgelopen maand niet een vrouw vermoord omdat ze voor zichzelf of de kinderen koos.

nee dat mag niet van de nederlandse man want dan wordt ze vermoord.

sorry maar dit moest ik even kwijt.

• karin meijer

Angelique,

Helaas heb je gelijk dat er achter de voordeur veel afspeelt.

Maar gelukkig worden Nederlandse vrouwen wel op de hoogte gebracht van wat wel kan en wat niet.Ook ben ik als Nederlandse vrouw op de hoogte van veel voorzieningen voor vrouwenopvang.De moslimvrouw word weggemoffelt, ik heb de film gezien 2x zelfs.Ik was er zeer van onder de indruk, vrouwen hebben rechten.

Vergeet ook niet dat bij sommige moslimvrouwen, ook hier in Nederland, haar geslachtsdelen worden weggesneden onder verschrikkelijke omstandigheden.

In dorpjes in Zeeland waar de bijbel regeert gebeurt ook veel, maar het mag wel bespreekbaar zijn.En ik word er niet om doodgeschoten.

Het word tijd dat vrouwen ongeacht geloof, afkomst e.d, vereenigen en opstaan tegen deze onderdrukking.

groetjes Karin