Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wat mij het meeste stoord

• virdis

is dat er geen marokaan is die nu eens zegt het is genoeg ik schaam mij voor mijn eigen volk en dat ze mensen die maar lachen om zoiets aan pakken je kunt wel roepen van waarom kijk je verkeerd naar een marokaan.voorbeeld zie gouda zie ede zie amsterdam als er wat in het nieuws is gaat het om marokanen die de boel verzieken wel raar he dat het bijna nooit om turken of andere moslims gaat wil ik dus bij zeggen dat die nooit iets doen zijn ook zat nederlanders die fout zijn maar toch zeg ik ja het zijn de marokanen die hier voor een groot gedeelte de dienst proberen uit te maken en daar moeten wij voor waken tis toch te gek voor worden dat er mensen moeten verhuizen die al 25 jaar in een woning wonen en worden gepest door een groep marokanen toeval??lache ze je uit kijk je naar ze roepen ze als eerste wat moet je nou en wij worden de baas is dat leuk om te horen vind ik nietmaar goed je mag van bepaalde mensen niet roepen van het zijn de marokanen anders vinden ze je een fasist slaat nergens op maar toch

• neutraal

Leer jij nou maar eerst eens normaal nederlands te schrijven!

• moraal ridder

helemaal mee eens! De gemiddelde fascist weet niet eens hoe je fascist schrijft. Hoezo onbenullig?

• Sjakkeltje

Mensen laat elkaar toch in de waarde!!!!

Wel eens gehoord van dyslexie???

Het gaat om wat je wil uiten op dit prikbord, zitten niet op

school voor dictee….

• virdis

het gaat er toch niet om of je het goed schrijft maar dat je verteld wat je bedoeld lijkt mij en sorry voor mijn verkeerde taalspelling neemt niet weg dat je toch wel een mening mag geven weet niet wat daar verkeerd aan is ????

• moraal ridder

Wat zijn er dan veel dyslectische racisten. Nooit geweten dat hier een correlatie tussen was. misschien toch een IQ-kwestie?

• Carl

Ja jij ook, dat “te” hoort daar niet hoor :) En Nederlands is dus met een hoofdletter.

neutraal schreef:

>

> Leer jij nou maar eerst eens normaal nederlands te schrijven!

• dozo

en dat noemt zichzelf “neutraal”, dat je daar zo op reageert.

• jan

nou ken genoeg marokkanen die dat wel denken en zich ookdiep schamen, netzoals nederlanders zich schamen als een landgenoot iets doen zoals bij pim fortyn.

Zelf ben ik geen marokaanse maar veel mensen denken dat wel omdat ik een kleurtje heb heel slecht vind ik dat

• Uit Nederland vertrokken

Ik denk dat je gelijk hebt met je stelling. Is het raar dat met name de Marokkanen altijd negatief in het licht staan?

Nee, dat is niet raar! Namelijk de meerderheid van de Marokkanen die in Nederland wonen hebben geen enkel respect voor de Nederlanders, hun cultuur en de daar geldende maatschappelijke normen. Deze vinden eigenlijk dat ze meer zijn dan de gemiddelde Nederlander. Dat is een van de redenen, dat ze denken dat ze in Nederland alles kunnen en mogen doen; stelen, roven, steken, schieten en vooral overal over liegen.

Alleen, waarom hebben wij Nederlanders daar nooit iets aangedaan. Waarom plakten wij op iedere Marokkaan die het land binnen kwam een sticker “Ik ben zielig”?

Mijn mening is, dat het goed fout gegaan is, in de -met name linkse- politiek.

Je mag het beestje niet bij zijn naam noemen, we maken overal folders voor en wel in de taal van de buitenlanders. Anders moeten de buitenlanders eerst nederland leren voordat ze een uitkering kunnen aanvragen enz. enz.

Ik woon nu 5 jaar in Griekenland. Bekijk dit allemaal van een afstand, maar ik denk dat Nederland behoorlijk ziek is.

Tip aan de politiek: doe er iets aan. Bespreek duidelijk de problemen en maak afspraken. Maar hou je dan ook eens aan die afspraken. En verval niet weer in het slappe zakken beleid. Je niet conformeren aan de regels is oprotten. En schop ze er dan ook uit.