is dat er geen marokaan is die nu eens zegt het is genoeg ik schaam mij voor mijn eigen volk en dat ze mensen die maar lachen om zoiets aan pakken je kunt wel roepen van waarom kijk je verkeerd naar een marokaan.voorbeeld zie gouda zie ede zie amsterdam als er wat in het nieuws is gaat het om marokanen die de boel verzieken wel raar he dat het bijna nooit om turken of andere moslims gaat wil ik dus bij zeggen dat die nooit iets doen zijn ook zat nederlanders die fout zijn maar toch zeg ik ja het zijn de marokanen die hier voor een groot gedeelte de dienst proberen uit te maken en daar moeten wij voor waken tis toch te gek voor worden dat er mensen moeten verhuizen die al 25 jaar in een woning wonen en worden gepest door een groep marokanen toeval??lache ze je uit kijk je naar ze roepen ze als eerste wat moet je nou en wij worden de baas is dat leuk om te horen vind ik nietmaar goed je mag van bepaalde mensen niet roepen van het zijn de marokanen anders vinden ze je een fasist slaat nergens op maar toch