Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mag mijn mening ook alstjeblieft?

• neutraal

Vooropgesteld dat ik moord ten allen tijden hartgrondig verafschuw, ben ik absoluut niet rouwig om de dood van Theo van Gogh. Ik ben blij, dat deze in mijn ogen opgefokte, sado- masochistische ( in geestelijke zin), kwetsende ( dat deed hij graag naar zijn eigen zeggen) negatieve opinie-maker voor altijd zwijgt. Afz. 100 procent nederlandse sinds ettelijke generaties, lekker belangrijk!

• virdis

heb je die neutraal ook weer met haar lekker belangrijk gezwam ga toch lekker naar een ander prik bord wordt echt zo misselijk van je al sinds gisteren lekker 100% nederlander

• dozo

hoera, jij je zin.

nu is het mijn beurt om mijn zin te krijgen….

lekker belangrijk

• lizzy

nee je mag geen mening geven want dan word je vermoord en je leg je als een hond de hele dag zo op straat dus kijk uit wat je zegt jij mag ook geen mening hebben

• dozo

zelfs hier mag het niet….

• neutraal

Er is nog steeds een verschil tussen rustig een mening poneren en mensen uitdagen.

• Wakker worden

Theo zij gewoon wat iedereen denkt

• Carl

Ja zeker, waarom dan wapens gebruiken ?

• emiel

was pim dan ook zo ? waren die ander mensen die zinloos vermoord zijn om hun mening dan ook zo . wie is hier nu ziek jij of ??? denk jij want je hebt ook een mening maar je mist het doel geloof ik dus wie is hier opgefokte, sado- masochistische ( in geestelijke zin) . Denk toch dat er wat los zit in hetnetraalen hoofd van je want het gaat er om dat ook dit mesn een menig had he net zo als al die andere .

• neutraal

Geweld is altijd zinloos.