Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zijn we zelf niet net zo bezig

• Monique

Ik zit net een aantal berichten te lezen op dit prikbord. En het valt me heel erg op dat weer alle Marokanen over 1 kam worden geschoren.

Doen we daarmee niet hetzelfde als de extrimisten met ons doen? De moordenaar van Pim Fortuijn bleek een nederlander te zijn. Zijn wij met z'n allen net zo slecht als die ene Nederlander die een moord pleegt.

Wat ik wil zeggen is veroordeel niet alle marrokanen/ arabieren of wie dan ook om wat 1 zo'n ongelofelijke extermistiche randdebiel doet.

Uiteraard ben ik ook heel erg geschokt dat Theo van Gogh is vermoord. Zeker omdat dat is omdat hij zijn mening dorst te zeggen. Ook al was die soms wel erg hard en ongenuanceerd.

Verbeter de wereld begin bij jezelf. ( Volgens mij begin je er dan mee om niet net zo te keer te gaan als de extremisten die denken dat alleen zij weten hoe we moeten leven en denken. Praat erover, verkondig je mening maar doe dat op de manier zoals je zelf ook behandeld zou willen worden)

Mo

• dozo

schaf de religie af en gij zult geen oorlog meer voeren………………..

• Carl

Het is de woede die overheerst, tuurlijk zijn er goede Marokkanen, die schamen zich ook hun ogen uit hun kop nu. Maar het wordt hoog tijd dat dit soort extremisten eens goed wordt aangepakt !

• mocrogirls

wat ik weer zo raar vind is dat iedereen weer over kam geschoren wordt alsof nederlanders de heilige zijn Monique schreef:

>

> Ik zit net een aantal berichten te lezen op dit prikbord. En

> het valt me heel erg op dat weer alle Marokanen over 1 kam

> worden geschoren.

> Doen we daarmee niet hetzelfde als de extrimisten met ons

> doen? De moordenaar van Pim Fortuijn bleek een nederlander te

> zijn. Zijn wij met z'n allen net zo slecht als die ene

> Nederlander die een moord pleegt.

>

> Wat ik wil zeggen is veroordeel niet alle marrokanen/

> arabieren of wie dan ook om wat 1 zo'n ongelofelijke

> extermistiche randdebiel doet.

>

> Uiteraard ben ik ook heel erg geschokt dat Theo van Gogh is

> vermoord. Zeker omdat dat is omdat hij zijn mening dorst te

> zeggen. Ook al was die soms wel erg hard en ongenuanceerd.

>

> Verbeter de wereld begin bij jezelf. ( Volgens mij begin je

> er dan mee om niet net zo te keer te gaan als de extremisten

> die denken dat alleen zij weten hoe we moeten leven en

> denken. Praat erover, verkondig je mening maar doe dat op de

> manier zoals je zelf ook behandeld zou willen worden)

>

> Mo

• Corina

Ik wil dan wel eens zien dat “die goede Marokanen” een stap onze richting uitdoen en een statement maken tegen de extremisten. Ow ow wat kunnen ze en we allemaal goed praten. Maar directe sancties opleggen durven zowel wij als zij niet!