Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Marokkanen

• Frieda47S28

Fortuyn had gelijk wat betreft de islam. Radicale Islamieten uit Nederland zetten is mijn mening. Marokkanen die die Nederlandse Justitie niet meer onder controle dan wel in haar hand heeft linea recta dus direct terug sturen naar het land van herkomst want anders gaat het helemaal in dit land. Eerst is Anja Joos afgeslacht door drie of meer Marokkaanse jongeren en nu weer Theo van Gogh. Het is nu genoeg geweest de grens van tolerantie is bereikt ten opzichte van die groepering.

• dozo

ik wil niet discrimeneren maar er leven nog meer mensen in ons land uit div. landen

die nog nooit negatief in het nieuws zijn gekomen.

waarom kunnen die mensen zich dan wel aanpassen ???

• Carl

Het gaat ook om de rotte appels, die moeten maar fijn terug !

• jan

en wat moet er dan gedaan worden aan de extreme christenen of katholieken of jehova's? die gewoon nederlands zijn maar ook bizare dingen uithalen? of de niet gelovigen? zet je die ook zomaar het land uit?

Nu word de islam in het kwaad daglicht gezet alsof het een *** geloof is. Terwijl dit helemaal niet zo is.

Het is heel erg wat er gebeurt is en het mag ook niet meer gebeuren maar je moet niet iedereen over 1 kam scheren!

• Pat

Tja, het schijnt toch weer deze groep te zijn die het denkt te kunnen verzieken in dit land.

Ze zijn de laatste tijd weer zeer negatief in het nieuws, ja alleen Ali B uitgesloten.

Die probeerd er met Marco Borsato nog iets van te maken.

Iedereen roept nu: terugsturen naar het land van herkomst.

Ik heb een nog veel beter idee waar ik zulke lui heen zou willen sturen, maar dat mag je niet zeggen, want je vrijheid van meningsuiting loopt hierdoor gevaar door zulke extremisten.

Mijn conclusie is in ieder geval, dat die zgn. multi-culturele samenleving niet werkt in dit landje, omdat die mensen er een hele andere levensstijl erop na houden, die zeer zeker niet past in ONZE cultuur.

Ze het vertikken om ook maar enigzins hun eigen aan te passen, dat zie bijv. doordat ze 2 nationaliteiten behouden.

Of je wordt op en top Nederlander of je zout weer lekker op naar het land waar je vandaan komt, maar niet de nationaliteit gebruiken, die op dat moment je het beste uitkomt.IK HEB OOK MAAR 1 PASPOORT!!!!!!!