Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bang!!!!!

• kappie

Ik ben bang!!!!!

bang wat deze daad gaat doen voor ons land

bang wat dit doet met onze kinderen

bang voor een burgeroorlog!!!!!!!

• dutchie

burger oorlog?????????????????????????????????

• John

Ja ben maar bang, stap je straks geen vliegtuig meer in , ga je de metro niet meer nemen, durf je ook niet meer te tanken en als je in een groot kantoorgebouw werkt durf je daar ook niet in.

En als we dat allemaal doen, heeft dat geloof waar jij bang voor bent gewonen.

Zie je het voor je, je vrouw en dochter met een hoofddoek op en die alles doet wat jij zegt.

Man denk na

• catqueen

Daarom mag iemand toch wel bang zijn? Jullie reacties slaan nergens op. Ik begrijp wat Kappie bedoeld. De latente gevoelens jegens allochtonen wordt weer aangewakkerd. De autochtonen tegen de allochtonen. Ik was zo blij, dat gisteren de bijeenkomst op de Dam niet uitmondde in rellen. Je kunt je kop niet in het zand steken voor de gevoelens, die deze moord bij mensen loswerkt. De mensen die zich voorheen nog niet roerden tegen allochtonen, kunnen zich nu gelegitimeerd voelen om zich naar allochtonen te uiten. Dan bedoel ik niet met woorden, maar met daden. Als dat gaat gebeuren, dan is de deksel van de pot, want uiteraard zullen de allochtonen zich ook fysiek teweer stellen.

Ik deel die onrust met Kappie, ik maak me zorgen over aktie en reaktie.

Blijft onverlet, dat mensen zich mogen blijven uiten in het woord. Hopend dat het niet meer tot daden leidt, maar daar heb ik helaas ook een hard hoofd in.

groetjes Catqueen

• kappie

dank je catqueen

jij zegt het!!