Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Druk maken..

• neutraal

Ik zou willen dat onze natuur en ons milieu net zo'n hot-item was als het “gevaar van de islam”! Maar dat is niet zo spannend? Denk daar maar eens over na.

En nu allemaal lekker slapen en morgen gezond weer op!

• dutchie

onze natuur en onze milleu schiten en steken ons niet neer als we onze mening uiten

weltrusten

• John

Wat is er mis met onze natuur en milieu, het beste van heel Europa

• kappie

en daar maak jij je nu druk om?

een mens neerknallen is niet iets om je druk over temaken?

waar ben jij mee bezig?

neutraal schreef:

>

> Ik zou willen dat onze natuur en ons milieu net zo'n hot-item

> was als het “gevaar van de islam”! Maar dat is niet zo

> spannend? Denk daar maar eens over na.

> En nu allemaal lekker slapen en morgen gezond weer op!

• Excalibur

Wat heeft dat er nou weer mee te maken. linkse milieu activist. Ga maar weer nertsjes vrijlaten. Eet vooral veel zogenaamde onbespoten groent van langs de A10..E breng Volkert een sleutelbloempje want die bloeien nog zo leuk..

Welterusten

• kappie

Gelukkig ben ik niet de enige die zich afvraagt wat het milieu hiermee te maken heeft….

wij als mensen kunnen blijkbaar al niet normaal met elkaar omgaan…

laten we dat eerst leren en dan met zn allen ons druk maken over het milieu…

• dutchie

die moorden van pim fortuyn was dat ook niet zo activist natuur??????????????????

geen maatje van jou????

• lizzy

vooral niet druk maken heb je ook nog even aan liewe gedacht een jongen van 12 die zijn vader niet meer heeft denk jij maar aan de bloemetjes en de bijtjes lekker belangrijk op zo een moment