bla bla bla bla bla bla bla
leuk dat iedereen weer een mening heeft veilig achter hun pc
geen woorden maar daden
gaat allemaal zo lekker makkelijk hier
t kan allemaal
ja omdat iedereen t pikt en niemand wat doet
pfffffffffffffffffffff
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsJe hebt gelijk dutchie , je hebt helemaal gelijk ,maar zolang je in ons land helemaal niets kan doen als je geen millionair bent want dan wordt je door den haag niet seriues genomen , je moet eerst de boel platleggen en dan alle gezeik over je heen krijgen om erachter te komen dat je beter lkan volgen , helaas , kon ik maar wat doen dan was ik al bezig
nee bedoel ik
maar stel nou al die mensen die dit zo dwars zitten
over hoeveel zullen we er dan niet praten heeeeeeeeeeeeel veel
kijk 1 iemand maak niks
zoveel mensen maken heel veel
zeg ik zet eens wat op poten
laat al die mensen nou eens een dag vrij nemen en met ze alle eens naar den haag gaan
wij hebben ze daar gekozen hun zitten daar om ons te vertegenwoordigen al vergeten ze dat weleens
wij kunnen ze maken maar ook breken
als je maar een grote achterban achter je heb
ja veilig achte je pc. Ik bedoel als je het hard op zegt dan krijg je een mes tussen je ribben. Dus laat mij maar veilig achter me comp zeggen wat ik wil. Het zou zo moeten zijn dat we dat altijd konden doen. Al zouden we het schreeuwen op straat. Maar het kan niet meer in dit land. Dit is het tweede geval binnen een hele korte tijd. Wie volgt er inderdaad? Het gaat gewoon niet goed met nederland. Alles waar we voor stonden is in korte tijd weggevaagd. Oke misschien is het niet allemaal de moslims maar dat geloof brengt wel rare dingen mee. Ik bedoel eerwraak wat is dat nou. Ja dat kan ik niet begrijpen hoor. Laat ze elkaar lekker in hun eigenland afmaken. Maarja als je daar een appel steelt dan ben je je hand kwijt. Zon klootzak als deze moeten ze lekker terug trappen naar ze eigen land want hij is het niet eens met onze leefwijze. Moeten wij ons dan aanpassen aan hun. Ik bedoel volgens mij zijn wij in ons eigenland en zijn we nog steeds in de meerderheid. Ga niet opgeven waar ik voor sta. Altijd is nederland de eerste die klaar staat voor alles. Is er weer ergens oorlog ja joh laat ze allemaal maar hiier komen. Ja sorry hoor maar ben er klaar mee het is gewoon vol en het werkt niet. We hebben het geprobeert om een multiculturele samenleving te hebben,maar het werkt gewoon niet. Ik wil me vrijheid terug gewoon. Wil me veilig voelen in me eigen land. Onze voorouders hebben dit voor ons voorelkaar gemaakt en nu komen er van die klootzakken die dat allemaal effe stuk komen maken. Ja kan me heel boos maken. Zo iemand als theo hadden we nodig. Maar nu is hij niet meer. Net als pim. 2 grote mensen die durfde te zeggen waar ze voor stonden. Die 2 mensen zijn ons nu op brute wijze afgenomen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?