Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

menings uiting beperken?

• GewoonDirk

Misschien moeten wij wel juist de vrijheid van meningsuiting beperken, en bepaalde ideëen en geloven verbieden…Is het niet zo dat bijna elke oorlog wel iets met een of ander geloof te maken heeft?…

Ik geloof het wel………

Trouwens je kunt alleen geloven tot dat er iets bewezen is, want dan is het geen geloof meer, maar een feit!!!!!

• GewoonDirk

oeiiiii kwestbaar onderwerp????

• Waaromdaarom

alle oorlogen gaan om het geloof.

Waarom?

Omdat elk geloof zijn geloof wil opdringen aan de ander.

Ofwel, waarom respecteren we het geloof van een ander niet gewoon, maar dan praat ik niet over het geloof en de ongefundamenteerde laster van Theo van Gogh!!

• GewoonDirk

En dat is juist helemaal waar, het gaat ook niet om die hele van Gogh, toevallig is hij bekend, en heeft hij voor bepaalde mensen kwetsende dingen geroepen…so what… Maar men dring zijn eigen geloof(mening ) aan een ander op, en daar komt gelul van, nogmaals er worden bijna dagelijks mensen hier vermoordt ivm verschil van mening…….Gelukkig ( te triest voor woorden dat ik dat moet zeggen) wordt er zo af en toe een bekende vermoord, zodat we weer even wakker schrikken..Maar vergeet niet HET GEBEURT DAGELIJKS!!!!!!!!

• B®enda™ (mv @mber & Fleu®)

belachelijk dat dit moets gebeuren. Vind dat je wel duidelijk mag maken dat er sommige dingen gebeuren die niet normaal zijn. Maar dat zon gozer nou iemand ze leven moet nemen omdat hij teksten op lichamen van mishandelde vrouwen zet. Die dus zijn mishandelt in de naam van allah. Is onmenselijk. Tuurlijk zijn er moslims die het geloof serieus nemen. Er is geen god die het slechte wil. Er is geen god die zegt dat je zelf mensen af moet maken. God straft wel als dat nodig is. Ja ik geloof niet maar dat heb ik toch wel meegekregen. Dus die mensen die handelen vanuit allah en met zulke gruwelijke dingen komen zijn geen volgers van een god. Die zijn gewoon ziek in hun hoofd. Eerst was het pim en dat was een nederlander die daar het heft in handen nam. Dus wet niet of het met geloof te maken heeft. Het is een mooi exuus om zo te handelen. Gooi het gewoon op god ik moets dit doen uit naam van god. Dus wie maakt wie nou belachelijk. Dat doen ze zelf door dit soort acties.