Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

KOtsmisselijk..

• CJG

Sta vanavond bij een afhaal-chinees , ergens in het midden van het land.. Achter mij zitten vier marocanen/ turken ?In iedergeval mannen, duidelijk van niet Europese afkomst. Ze hadden duidelijk plezier in het gebeuren van vandaag: de liquidatie van Theo van Gogh:“Het was toch maar een zwijn..”zegt een van hen.“De volgende is Zalm” Dit wordt allemaal gezegd.. Ben (voor de tweede keer vandaag ) diep geschokt, woedend en machteloos.. zoveel domheid , botheid…Kon geen hap meer door m'n keel krijgen..Waanzinnig Nederland.. Als je kunt wegwezen hier..

• GewoonDirk

Ik weet dat dat helemaal waar is, en je kan daar niet over beginnen, want dat is laster, en niemand gelooft je. Ik weet vanuit Turkse kring ( en dan echt van binnen uit) dat er binnen een bepaalde Turkse gemeenschap het plan was op gevat om binnen 10 jaar NoordHolland over te nemen en hier een Turkse deelstaat van te maken… ALs Nederlander zeg je dan (terecht hoop ik) ach ze zijn gek, en dat kan toch niet hier, maar het feit dat die ideëen er zijn en dat daar (min of meer) serieus over gesproken wordt in die gemeenschap, is toch wel iets om bij stil te staan……

• Ingvi

Kan me voorstellen dat je daardoor diep geschokt en woedend werd. Dat je je er machteloos door voelt. Die domheid en botheid is walgelijk. Zulke mensen ontnemen je de eetlust. Het bewijs van dat zij de dood voeden en het leven verwerpen.

Ze hebben het niet begrepen.

• GewoonDirk

Het is vooral de domheid, en je achteloos laten leiden door een geloof, en stomweg doen wat iemand roept, zonder zelf een mening te hebben

• Excalibur

Daarom vind ik alle fundementalisten achterlijk. Ongeacht hun afkomst/geloof.

• B®enda™ (mv @mber & Fleu®)

ik vind dat ze altijd maar schuilen achter hun geloof. Ze maken zichzelf en alle andere moslims belachelijk. Dat zijn geen mensen maar monsters. Als er een hel is moeten zij daarheen. Dus geen aanhangers van een god maar van de duivel.:

>

>

> .

• jan

ja en nu hoor je het toevallig van zoals mevrouw zegt marokanen of turken ze weet niet eens wat voor afkomst. maar ik heb ookal wat nederlanders zo horen praten hoor

• jan

ja en mevrouw DENKT dat het marokkanen of turken zijn maar weet het niet zeker. Ik heb ook al een aantal nederlanders zo horen praten hoor…

Ik heb zelf ook een kleurtje en word ook vaak aangekeken voor een turkse of marokaanse terwijl ik dat niet ben alleen omdat ik een kleurtje heb

vind dat heel slecht.