Het is toch verschrikkelijk alles kan en mag zo maar in dit land , alles wordt maar gedaan en iedereen laat alles toe .
Wanneer staan we nu een op tegen het groeiende machtsvertoon van de minderheid die als gast zijn gekomen en welkom zijn , maar zich weigeren aan te passen aan de cultuur die hiet heerst .
Eerlijkheidshalve moeten we toegeven dat een en ander ook door de regering van ons landje wordt veroorzaakt , de criminaliteit en geweldsdelicten zoals moord vormen een maandelijks beeld van het nieuws.
en in hoeverre is de staat de schuldige aan dit alles .
de economie wordt eerst vakundig kapot gemaakt evenals de mensen die uiten wat ze denken ( denk aan Theo en Pim ) en die er wat aan willen doen dat we niet in het communisme terrecht komen , want daar gaat het naartoe als dit alles zo doorgaat .
we moeten opstaan en de mensen die zoites toejuichen of die met moorden denken te kunnen zeggen wat ze willen of die denken dat ze met moorden macht kunnen laten zien van wat dan ook , die mensen mogen van mij op de bandstapel en als het aan mij lag dan gebeurde het ook zo , zijn ze nou helemaal bedonderd , waarom moet alles zo vakundig gesloopt worden in ons ooit zo fijne en welvarende landje .
We moeten als nederlanders samen opstaan tegen al deze misdaden en de macht weer zelf in handen nemen , het moet maar eens afgelopen zijn met het getreuzel en gerotzooi van de verkeerde mensen op de verkeerde plekken, de tijd is rijp om voor onzelf op te komen .
wie is het met me eens ????
Laat van je horen en spreidt dit beru=ict en begin zo samen met iedereen een ware vete tegen de misdaden die de staat en alle moordenaars ons aandoen .
gegroet medelanders .
The voyager