Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mogen wij dan helemaal niks meer in ons eigen land?

• Nance

Ik ben bang geworden, mogen wij dan helemaal niks meer? Natuurlijk mogen we het van de regering.

Wij vermoorden toch ook niet iemand van een ander geloof om wat hij of zij zegt? Waar slaat dit toch op?

• Ben

Dit slaat op onbegrip. Van de dader voor onze vrijheid van meningsuiting. Van van Gogh voor de gevoeligheden van de Islam.

• lex

Welnee is een enkeling de politiek is geschokt zeggen ze en we dromen weer verder tot de volgende

Welterusten

• Ert

ik kan echt niks met dit bericht. “mogen wij dan niks meer…”

ik heb nog niemand gehoord die het geweldig vond dat Theo van Gogh is vermoord. Alle ECHTE moslimorganisaties hebben het afgekeurd en smeken bovendien de nederlandse regering om actie te ondernemen tegen extremisten die de naam van hun godsdienst door het slijk halen met dit soort acties.

Ik vind zelf dat Theo van Gogh in zijn beledigingen af en toe te ver ging, en hij is voor zover ik weet ook wel eens veroordeeld omdat hij de grenzen van de NL rechtsstaat had geschonden.

Dus ja ook Theo van Gogh mocht af en toe niet doen wat hij wilde doen. Iedereen houdt zich aan de wet- idealiter. De moordenaar deed dat niet en hij zal daarvoor (te laag of niet - houd ik in het midden - ik denk dat hij zelf het liefste de doodstraf zou krijgen om als martelaar te kunnen sterven) gestraft worden.

DUS: lijkt me duidelijk, natuurlijk mocht die moordenaar die moord niet plegen, en Theo van Gogh had niks verkeerd gedaan. “Mogen wij niks meer?”…nee van die moordenaar niet, dat was echt een sicko, en daarom is hij opgepakt. Hij vertegenwoordigt echt niet de rechtsstaat of de mening van de meerderheid van nederland of zo.

Maar wie zijn “WIJ?” ik vrees dat ik daar niet bij hoor, en ook niet bij wil horen.

Inge

• Liesbeth R

ik ben het helemaal met jou eens !!

>