Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bijdehand

• neutraal

Niemand mag net zo bijdehand zijn als wijlen van Gogh, want dan word je op deze site geweerd. Hij kon daar trouwens ook erg slecht tegen!

• Bassie

Het vooraf screenen van reacties lijkt mij niet erg in de geest van Theo van Gogh

• GewoonDirk

Helaas gaat het tegenwoordig dus wat verder dan alleen maar geweerd worden….

• Ingvi

Nauwelijks zijn anderen zo bijdehand als wijlen Van Gogh. Daar zit het hem nu net in.

Een beetje schelden op de Islam kan iedereen. De kracht van Theo en Pim zat hem nu juist in dat zij dat niveau overtroffen. Zij konden op basis van argumenten, ieder in hun eigen stijl, kritiek leveren op de Islam. De zwakte van de fundamentele Islam zit hem daaropvolgend weer in dat zij dit niet met taal kunnen beantwoorden. Als primitievelingen hakken ze er dan met hun knuppel op in.

Captain Caveman.

Daar leeft Bin Laden nu toch ook?

En ik garandeer je dat dit niet verwijderd wordt.

• FR-B!tch

Hallo Neutraal,

Als wij alle berichten plaatsen dan krijgen we pas echt haat en nijd op dit prikbord, we hopen de discussie (net zoals Ingvi) positief te stimuleren en dat zal zeker niet lukken als we alle extreem negatieve berichten ook doorplaatsen. En helaas zitten daar dan ook weer grensgevallen tussen. Racistische uitingen en oproepen tot haat zijn nu eenmaal strafbaar in Nederland en wij willen niet dat anderen (justitie) daarom hier de stekker er uit zullen trekken.

• neutraal

Ja, ik begrijp het helemaal, hoor. Als er maar wel een beetje pit in blijft. Dank voor je reactie.