Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Iedereen zijn eigen mening

• Iemand neutraal

Ik vind wat er gebeurt is vandaag met Theo heel erg.

Dit zou niet mogen gebeuren in de wereld waar wij in leven.

Ook vind ik dat iedereen maar dan ook bijna iedereen ineens iedere moslim of

islamiet over een kant scheert en dat mogen we ook niet toe laten.

Niet iedere moslim of islamiet is als het persoon die Theo vermoord heeft.

Mensen laten we ons hoofd koel houden en laten we alstublieft niet nog meer rassenhaat gaan creeeren.

Nederland is een multicultureel land en dat zullen we moeten gaan accepteren.

Of het nou leuk is of niet voor sommige mensen.

Zinloos geweld heeft niets met andere culturen te maken, dus laat iedereen in zijn waarde. Alstublieft

• Elisabeth

Ik zal nooit accepteren dat Nederland een multikulland is. Ik krijg alleen van het woord al kotsneigingen…

• lex

dus laat iedereen in zijn waarde. Alstublieft

Zeg dat ook even tegen de moslims

• Roos

Natuurlijk geldt: iedereen zijn/haar mening, maar er gelden natuurlijk wel beperkingen: we hoeven elkaar niet onnodig te kwetsen. En zeker niet te beledigen. Maar mocht het er dan toch van komen, dan hoeven we elkaar natuurlijk niet om het leven te brengen.

Laten we in hemelsnaam het verdraagzame landje blijven, waar verschillende culturen naast elkaar kunnen leven.

• Iemand neutraal

Lex, lees alstublieft mijn bericht nog eens goed.

Ik spreek tegen ieder mens en niet alleen tegenover Nederlanders.lex schreef:

>

> dus laat iedereen in zijn waarde. Alstublieft

>

> Zeg dat ook even tegen de moslims

• Bassie

Het lijkt mij niet slim om elkaar angst aan te praten voor een groot moslim gevaar.Gevaar lijkt mij iets te veel eer voor 1 gek!

• lex

verdraagzame landje blijven, waar verschillende culturen naast elkaar kunnen leven.

Heb je televisie thuis?

Als dat gaat lukken zijn we het enige land in de wereld

• lex

1 gek?

Laat me alle problemen even op een rijtje zetten van een maand ben ik morgen nog bezig

Ik begin met Amsterdam Noord daarna het Personeel die de zwerver doodgeslagen hebt lust je nog peultjes?