Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zwijgzaam

• lowieke

wij zien het gebeuren

hang plekken voor jongeren worden gedomineerd door ……….

speel parken voor kinderen worden in beslag genomen door…….

uitgaancentra worden onveilig gemaakt door ………

winkelcentra worden onveilig gemaakt door …….

bepaalde scholen maken de …………. de dienst uit

onze gevangenissen zitten vol met …………

en wij kijken toe en zeggen tjonge tjonge wat eenkut ………..

……………. zelf in vullen ik mag het niet ivb met onvrijheid van meningsuiting

• Ria van Kasteel

……….mensen?

• Elisabeth

Die kant gaat het wel steeds meer op… jammer genoeg….

• Iemand neutraal

Ik hoop dat je op de stippellijntjes Nederlanders bedoelt en de poltiek misschien.

Want U laat het overkomen dat alleen de allochtonen slecht zijn.

Sorry daar ben ik het niet mee eens, want in de gevangenissen en dergelijke zitten ook genoeg mensen van eigen bodem.

• neutraal

Er zijn wel meer dingen mis in deze samenleving. Waarom persé een hot- item maken van de islam? Wij weten met zoveel mensen en zoveel nationaliteiten nog relatief aardig met elkaar om te gaan. Moorden doen Nederlanders net zo goed. Mensen als Theo van Gogh, Pim Fortuyn zwaren in mijn ogen onnodig provocerende negatieve opiniemakers- met alle gevolgen van dien. Ik heb ook behoorlijk veel kritiek op de islam maar je kunt je mening ook op een nette en rustige manier brengen.

• kaaskoppie

De Tokkies?

• lex

Ach je bent met deze tekst toch door de enquête commissie gekomen dus het valt wel mee :-)

Vergeet trouwens de zwembaden niet hier moet je je al legitimeren

• Elisabeth

Mijn antwoord is er niet doorheen gekomen, en ik was het er alleen maar mee eens???

• lex

Ach vanaf de metro kan ik bij de Bijlmerbajes het pleintje opkijken ik vrees dat je ongelijk hebt

• lowieke

ruim 60 % van de gavangene is allochtoon daartegen vormen ze maar 10 % van de totale bevolking