Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geert Wilders

• neutraal

Waarom maakt iemand toch een hot- item van de islam? Dat het beleid ( vooral in de grote steden) duidelijk op de agenda staat is voldoende. Ook Geert Wilders vestigt op een abnormale manier de aandacht op zich. Ik begrijp niet waar dat voor nodig is. In dit kleine landje met zoveel inwoners en zoveel nationaliteiten weten we relatief aardig met elkaar om te gaan. Mensen zoals Geert Wilders en wijlen Theo van Gogh zijn in mijn ogen negatieve opinie- makers. BAH!

• Iemand neutraal

Ik ben het helemaal met je eens en hoop dat meerdere mensen dat zullen zijn

• Ben

Je hebt wel gelijk maar zij verwoorden wel het gevoel van veel Nederlanders. Helaas bevestigen zij en versterken zij ideen ook. Dat dat er goed in gaat zecht veel over ons tolerante landje.

• corrie

Dus!!!!

Mag je dit zo maar doen.

Ik was het ook niet altijd eens met hoe hij het zei maar toch

• lex

Neutraal is het type tolerant persoon die door zijn houding van ik ben goed voor hun en heb begrip dus zullen ze het ook voor mij hebben,de boel laat ontploffen

Eigenschappen toekennen aan personen die ze niet hebben leid tot deze ellende!

Welterusten, word vooral niet wakker het is toch al te laat

• Bassie

Ik begrijp jou verhaal niet helemaal, Lex. Stropdas gaan dragen, want volgens mij kletst je uit je nek!

• neutraal

En Lex ziet spoken! Dan slaap je niet lekker, hoor. Dus toch maar een beetje aan jezelf denken. Droom maar fijn.

• lex

Ik kom ook voor mijn mening uit en geloof me die valt erg mee, ik vrees dat er veel berichten niet doorgegeven worden door de forum politie anders zouden jullie schrikken!

Ps waar wonen jullie Wassenaar?

• lex

Hebben jullie een eigen mening of citeren jullie nu alleen meningen en teksten van de linkse kerk?

• neutraal

Ik heb 15 jaar in het centrum van Den Haag gewoond en ken de hele problematiek van leven met en tussen gefrustreerde buitenlanders door en door.