Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Jammer...

• camelia

Nu mag ik nog mijn eigen mening niet uiten!!! Vanmiddag heb ik een bericht geplaatst wat vervolgens weer verwijderd is! En waarom? Omdat ik heb verteld wat ik van de Islam gelovige onder ons denk! JAMMER!!!!

• DE_GEKSTE

theo is dood 911 dagen na Pim. 9 11 is de amerikaanse datum voor 11 september. 911 is ook het alarmnummer van amerika. In nederland 112. De datum van vandaag is 2 november in amerikaans 11 2. Sta hier even bij stil want dit kan geen toeval zijn'

ja het is best vaag

• lex

Ja je begrijpt het niet,als je moslim bent en je noemt de Hollandse mannen varkens en de Hollandse vrouwen hoeren dan mag dat want dat hoort bij hun geloof

• Elisabeth

Dat merk ik ook. Niet alle berichten worden geplaatst, terwijl juist Theo voor het vrije woord was. Kennelijk de beheerders van dit prikbord niet….

• Ingvi

Met andere woorden: wij begeven ons dus in de alarmfase.

• graham

ja dat heb ik nou ook al twee keer gehad wat zijn dat voor linkse boomknuffelaars hier, laat iedereen nou gewoon is een keer zijn mening uiten. dan weet iedereen tenminste waar ze aan toe zijn en wat ze kunnen verwachten

Moontjuh32 schreef:

>

> Nu mag ik nog mijn eigen mening niet uiten!!! Vanmiddag heb

> ik een bericht geplaatst wat vervolgens weer verwijderd is!

> En waarom? Omdat ik heb verteld wat ik van de Islam gelovige

> onder ons denk! JAMMER!!!!