Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

discriminatie?

• GewoonDirk

Als je als Nederlander, in Nederland zegt dat je het niet eens bent met bepaalde opvattingen uit een andere cultuur (bv islam) wordt je al gauw verweten dat je discrimineerd (dit wordt vooral gedaan door de mensen uit die andere cultuur..)! Maar wanneer erkennen wij nou eens dat de discriminatie vanuit die andere cultuur naar ons Nederlanders toe (nota bene in ons eigen land) vele malen erger is, want volgens die andere cultuur is alles slecht wat niet die cultuur aan hangt, en daarmee worden wij gediscrimineerd!!!!!!!

• Elisabeth

Gelukkig! Nog niet alle Nederlanders zijn ingedut. Helemaal mee eens!

• lex

Jemig er zijn een paar Nederlanders wakker

Jammer te laat

• GewoonDirk

Het is voor de meesten nog niet te laat, maar het is wel zaak dat er meer mensen wakker worden, want als het zo doorgaat worden we allemaal in onze slaap overlopen, en heeft vrijheid geen bestaansrecht meer…….

• Excalibur

(Gedeeltelijk) eens Dirk.

Mijn enige probleem is de generaliserende ondertoon.

Helaas weten de criminelere individuen binnen vreemdelingen cultuur deze regeltjes perfect toe te passen.Gematigden lopen mee. Mensen belust op macht zoals Abu YaYa enz. Inspelend op de emotie van de jongeren maken handig gebruik van de polarisatie .Dit soort… ik noem het maar criminelen willen een wig drijven tussen bevolkingsgroepen, met maar een doel: Macht. Gebruikmakend van de verdeel en heers tactiek. In België lukte het hem niet maar inmiddels stemt bijna heel het land Vlaams Blok…..(ahum)

Bedenk wel dat de moskeen ook belangrijk zijn om deze groep te blijven “intomen”.

Ouders hebben maar weinig vat op de jongeren.Dit soort centra nog wel.

Maar wel strikt controleren en indien haat wordt gepredikt of radicalisering optreedt het bestuur aanpakken. (bankrekeningen bevriezen enz…)

Dat wilde ik even kwijt!

Een Achterhoeker (a'j plat könt proaten moi 't neet loaten)