Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mening?

• ruud

Dat gezemel over dat we ze zelf hierheen gehaald hebben om het vuile werk te doen ben ik zo zat, als ze dat nou eens zien als een kans.

Dat ze van een berg afgehaald zijn om een toekomst ergens anders op te bouwen.

in plaats van zo het snel mogelijk voor elkaar zien te krijgen om een uitkering te krijgen.

En dan vinden ze het gek dat ze zo onderhand uitgekotst worden door de nederlanders.

Het komt toch echt door hun instelling, en begin nou niet over kanslozen, want iedereen is zo kansloos als hij of zij zelf wil.

Iemand neutraal schreef:

>

> Ik vind dat neutraal niet ongelijk heeft.

> Het is inderdaad uitlokkend als je een cultuur geiteneukers

> noemt, maar het is dan niet de bedoeling om dan maar gelijk

> te gaan moorden.

> Iedereen heeft zijn eigen mening en die mag gezegd worden,

> maar mensen komaan laten we gewoon iedereen in zijn waarde

> laten en proberen samen te leven. Hou het hoofd koel.

> Nederland is nou eenmaal multicultureel en dat moeten we maar

> accepteren. Wij Nederlanders hebben ze ook zelf binnen

> gelaten om het vuile werk te laten doen.

• Iemand neutraal

Ruud je heb nogal een grove taal vind je niet.

Heb je zelf ook misschien een uitkering omdat je zo cru reageert.

Niet iedere buitenlander heeft een uitkering hoor en ja , wij hebben ze zelf naar hier gehaald om stront te ruimen voor ons NEDERLANDERS. De gevolgen zullen we dan ook moeten dragen is het niet.

Of zijn het jouw persoonlijke centjes waar ze aankomen.

Pindew

• Bob van Duin

Als ik me niet vergis is de dader van de tweede of derde generatie dus per definitie een nederlander met ouders van buitelandse afkomst daar zit wel een verschil iin

De oorzaak in alles ligt in het feit dat wij nederlanders juist te tolarant zijn en alles maar met de mantel der leifde willen bedekken terwijl het heel sinpel kan zijn misdraag je je dan wordt je verbannen laten we een eiland kopen ergens ver weg en elke gevaarlijk individu daar naar toe verbannen autochtoon of allochtoon maakt dan niet uit feitelijk

Kosten: Eenmaal de aankoop van een groot eiland

Baten: Geen onderhoudskosten meer van de gevangennnen in de toch al overvolle gevangenissen hier

peter en mieke