Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nog 5 a 10 jaar

• peter

zijn wij nou nederlanders of niet, bezuinigen bezuinigen en nog eens 1000 x bezuinigen.

er zijn nederlanders turken marokanen antilianen ect in het land en in mijn ogen zijn de meeste goede mensen die werken voor hun geld.

mag je dan ook een vrije mening hebben of laten we ons inpakken.

eigen rechter spelen mag niet ook al is je kind of vrouw mishandeld je mag er niets van zeggen want voor je het weet zit je vast.

en dat heb ik over die KLOTE strafen die de regering heeft bedacht.

en dan die bureaucratie die lui die de straffen moeten uitdelen zijn te bang dat ze maar 240 uur dienstverlening als boete geven.

na Pim nu Theo en dan……..en……..en……..en

ik kap er mee zo kan ik wel een avond vullen

• @rthur

Peet doet eens rustig!

• Bassie

Shit happens

• Yvonne

maar er zit wel een kern van waarheid in @rthur

• Ria van Kasteel

Zeg vrijheidsduifje ik zeg ook niet dat Peter ongelijk heeft. Maar in dit soort tijden is het beter je hoofd koel te houden.

• Elisabeth

Alweer? Of nog steeds? We moeten dan wel heeeeeeeeeeeeel lang ons hoofd koel houden…. Voor mij is de druppel al 2 jaar geleden bereikt en ik heb absoluut mijn hoofd niet meer koel!

• Ria van Kasteel

Had je plannen dan??? Vandaag al genoeg ellende gezien! Misschien kun je een zak ijs op je hoofd leggen!…doet wonderen.

• annette

Gelijk heb je Elisabeth!!! En peter heeft ook gelijk wie is de volgende die vermoord wordt om een mening…

• Elisabeth

Nee, want ik ben niet zo'n gestoorde moslim. Maar een Nederlander die het goed zat is. Die het land weer terug wil voor de Nederlanders (dus ook de allochtone Nederlanders die zich aanpassen).